eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSerwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta › Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
  • Data: 2009-08-25 08:36:17
    Temat: Serwis pogwarancyjny pieców gazowych - traktowanie klienta
    Od: "Teresa Moroz" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Mam nieszczęście posiadać piec gazowy Buderusa od 10 lat.
    Niestety zepsuła się w nim pompa - tak stwierdził wezwany fachowiec z firmy
    znajdującej się na liście autoryzowanych serwisantów.
    Na pompę i wizytę fachowca czekamy już 2 tygodnie. Pan codziennie nas
    zapewnia, ze złożył zamówienie w centrali Buserusa i założył nawet za pompę
    własne pieniądze.
    Niestety, gdzieś jest 'czarna dziura' albo fachowiec ściemnia, albo magazyn
    cześci zamiennych w Poznaniu (Buserusa), który twierdził , że nie dostał
    żadnego zamówienia.
    Wydaliśmy majątek na telefony żeby ustalić w czym rzecz i dlaczego ciągle
    NIE MOŻNA uruchomić naszego pieca.

    Czy to jest norma w serwisowaniu zwłaszcza pieców gazowych firmy Buderus?
    Czy ktoś może polecić NORMALNEGO i RZETELNEGO serwisanta z dowolnej
    lokalizacji, który wykona usługę (we Wrocławiu)? Z listy serwisantów wynika,
    że na tak duże miasto jest ich aż dwóch...
    Czy polityka tej firmy polega na tym, by zmusić klienta do wymiany pieca na
    nowy?
    Czy klient ma możliwość gdzieś skutecznego zaskarżenia takich praktyk?

    proszę o jakieś wskazówki
    TM





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1