  • 1. Data: 2010-01-17 23:03:27
    Temat: Środek na odstraszanie psów
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej chodzi mi
    oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

  • 2. Data: 2010-01-17 23:30:52
    Temat: Re: Środek na odstraszanie psów
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Kamikazee wrote:
    > Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej
    > chodzi mi oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

    wnyki ;]

    BTW: za każdym razem jak dumny sąsiad idzie ze swoim pieskiem który obsrywa
    mi okoliczne drzewa czy też opony od samochodu to mam ochotę zapakować mu to
    i podrzucić pod furtkę ;]
    ale każdy powie, jaki to jego piesek jest fajny, jaki czysty, jaki
    kochany... a gówien nie sprząta ;]

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 3. Data: 2010-01-18 08:52:59
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Kamikazee pisze:
    > Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej chodzi
    > mi oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

    http://www.youtube.com/watch?v=wCyhy4JUGMg#t=0m10

    NMSP

  • 4. Data: 2010-01-18 12:05:29
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Kazik wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=wCyhy4JUGMg#t=0m10

    taaa... bo to powinnien być środek na odstraszanie ludzi :)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 5. Data: 2010-01-18 22:46:55
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 00:03:27 +0100, Kamikazee napisał(a):

    > Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej chodzi mi
    > oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

    Kij.
    --

    Ikselka.

  • 6. Data: 2010-01-19 21:08:01
    Od: Rentier <f...@g...com>

    XL pisze:

    > Kij.
    Poszukaj na allegro.Maja takie puszeczki po ok. 10 zeta.

  • 7. Data: 2010-01-19 21:26:09
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 22:08:01 +0100, Rentier napisał(a):

    > Poszukaj na allegro.Maja takie puszeczki po ok. 10 zeta.

    Wybuchowe?
    :-)
    --

    Ikselka.

  • 8. Data: 2010-01-19 23:58:49
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-01-19 22:08, Rentier pisze:
    > Poszukaj na allegro.Maja takie puszeczki po ok. 10 zeta.

    Widziałem ale chciałem spytać się ich "prawdziwą" wartość czyli czy są
    skuteczne.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 9. Data: 2010-01-20 00:05:06
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    Widziałem ale chciałem spytać się ich "prawdziwą" wartość czyli czy są
    skuteczne.

    Nie są zbyt skuteczne.
    Mały, obwąchujący zwierzak może się odwrócić z niechęcią i odejść, ale
    biegnący, rozdokazywany i duży na taki "drobiazg" większej uwagi nie zwróci.
    Poza tym warunki atmosferyczne nie są u nas stabilne, a to znacznie obniża
    skuteczność.
    JBP

  • 10. Data: 2010-01-20 18:57:27
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

> [...]
    > zapakować mu to i podrzucić pod furtkę ;]
    > ale każdy powie, jaki to jego piesek jest fajny, jaki czysty, jaki

    Tia, nasraj mu pod drzwiami tak jak Dekiel to zrobiła.
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy