    From: Agent0700 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Stary tynk w mieszkaniu
    Date: Thu, 25 Oct 2018 12:45:32 +0200

    Witam

    Chciałem się zapytać czy mam dobry pomysł, bo może jest lepszy.

    Mam w starym mieszkaniu kiepski tynk, miejscami dobry a miejscami jak
    się puka to słychać jakby się nie trzymał ściany.
    Niby sam nie odpada jakoś kawałkami, ale...

    Właśnie drę starą farbę do żywego tynku aby nałożyć gładź, ale na tynku
    są rysy i pęknięcia, czy wyjdą na gipsie? Wolałbym nie sprawdzać.

    Mój pomysł jest taki żeby na ten goły tynk zaciągnąć siatkę z włókna
    szklanego taką jak na styropian przy docieplaniu i dopiero na tą siatkę
    z klejem dać gips.

    Da radę?

    Pozdrawiam
    Jacek