  • 421. Data: 2021-05-03 14:53:11
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 maja 2021 o 07:50:18 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):
    > Podobnie z witaminą D. Nie ma informacji bo to nieprawda wymyślona
    > przez takich jak poseł "szczęść boże".
    > >

    > nie ma informacji, bo tego typu głosy są pomijane:
    > https://youtu.be/mDjv2D2Kdss
    >
    > na ten temat debaty też nie będzie, tylko zostanie to zamilczane:
    >
    > https://instytutsprawobywatelskich.pl/trzy-pytania-d
    o-ministra-zdrowia-w-sprawie-bezpieczenstwa-i-skutec
    znosci-szczepien-na-sars-cov-2/

    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Nie są pomijane bo puścili w radiu. Witamina D jest bez recepty.

  • 422. Data: 2021-05-03 14:53:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 12:59, Budzik pisze:

    > Jest sprawdzany, na dniach maja sie ukazac wyniki badan.
    > Aczkolwiek zgadzam sie ze duzo za pozno.
    >
    > Na razie natomiast okazało sie ze historie które opowiada dr Bodnar a
    > propos sukcesów swojego leczenia lekko mijaja sie z prawda (mowiac
    > delikatnie).
    > Nie zgadzaja sie ani liczby pacjentów ani recept, pierwsze hurra
    > optymistyczne reklamowanie sie rozpoczał juz po wypisaniu niewielkiej
    > ilosci recept...

    Ciekawe jest natomiast z socjologicznego punktu widzenia, że ludzie
    chętnie korzystają z takich niesprawdzonych eksperymentalnych terapii,
    natomiast co do szczepień mają tak dużo wątpliwości.

    > Poczytaj wyniki dziennikarskiego sledztwa bodaj z RMFu.

    TOKfm.

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,27026992,doktor-
    bodnar-od-amantadyny-odslaniamy-kulisy-cudownej-tera
    pii.html

    --
    Ewa

  • 423. Data: 2021-05-03 14:54:11
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 03.05.2021 o 13:47, ddddddddddddd pisze:

    > gdyby nie były przymusowe, to nie byłoby o czym gadać...

    A są?

    --
    Ewa

  • 424. Data: 2021-05-03 14:59:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 maja 2021 o 11:51:06 UTC+2 Pete napisał(a):
    > Dzięki, że chociaż jeden dał mi prawo do samodzielnej decyzji w sprawie
    > szczepienia.
    >
    > I tylko o to mi chodzi.
    >

    > --
    > Pete
    Ale trzech innych ci nie dało prawa do decydowania o zaszczepieniu.

  • 425. Data: 2021-05-03 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > co do powyższego - uznałbym to za zaniechanie, gdyby dotyczyło
    > tylko Polski. Niestety widać, że wszystkie większe media grają do
    > jednej bramki i ciśnienie jest na zamiatanie tego pod dywan, a nie
    > potwierdzenie/ zaprzeczenie teorii.
    > Oczywiście moje wrażenie może być złudne, nie mniej przy strasznej
    > pandemii liczyłbym na leczenie wszelkimi sposobami, sam bym się
    > takiemu dużo chętniej poddał niż szczepionce w trakcie testu

    A duzo jest takich lekarzy?
    Na razie widze ze lekarze raczej przestrzegaja przed takim znachorskim
    podejsciem do medycyny...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 426. Data: 2021-05-03 15:02:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 maja 2021 o 14:54:27 UTC+2 FEniks napisał(a):

    > A są?
    >

    > --
    > Ewa
    Jeszcze nie są ale będą na zasadzie dobrowolności przymusowej.

  • 427. Data: 2021-05-03 15:35:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > To taki przypadek z najbliższej rodziny - mniej więcej w miesiąc
    > po szczepieniu Astra Zenecą osoba zaobserwowała u siebie
    > niepokojące objawy: arytmię serca, duszność, ogólne złe
    > samopoczucie. Wpadła w panikę, obawiając się powikłania z postaci
    > zakrzepów. Zgłosiła się na SOR, trafiła na oddział kardiologiczny,
    > gdzie zrobiono jej wszystkie badania, łącznie z tomografią klatki
    > piersiowej. Niczego niepokojącego nie wykryto. Jakoś dziwnie się
    > złożyło, że niepokojące objawy u tej osoby pojawiły się w dniu
    > konferencji EMA nt. szczepionki AZ. ;)

    Nie zdziwłbym sie rowniez gdyby coś wykryto.
    Powód jest bardzo prosty - mam wrazenie ze po prostu troche bardziej
    swiadomie podchodzimy do swojego ciała, jestesmy skłonni troche mniej
    pobłązac sobie przy pewnych dolegliwościach.
    Ale jest tez tak jak piszesz.
    Jak zaczeli mowic ze jednym z poczatkowych objawów covida jest bol
    głowy to od razu jak miałem bol głowy to jakos gorzej mi sie oddychało.
    Nie ma sie co oszukiwac - jestesmy podatni na takie sugestie.
    A przeciez złe samopoczucie, nerwy, stres tez negatywnie wpływaja na
    nasz stan zdrowia i na nasza odpornosc.
    Dlatego jak w pierwszej fazie pandemii zakazano wychodzic z domu to
    mowiłem ze to absurd i zamykanie parków czy lasów przyniesie wiecej
    złego niz dobrego.

    > Może inaczej - szczepionka może wywołać przypadki zakrzepicy.
    > Podobnie zresztą jak np. powszechnie stosowane pigułki
    > antykoncepcyjne. A nawet te ostatnie ponoć częściej.

    A niezdrowy tryb zycia jeszcze bardziej.
    Ale i tak jest najwazniejszy 1 zgon w stanach na 7mln zaszczepionych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 428. Data: 2021-05-03 16:18:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 03.05.2021 14:54 you wrote:

    > A są?

    Powoli zaczyna się jak w Rwandzie
    "Te osoby, które się nie zaszczepią, powinny być nazwane kreatorami
    jesiennej fali zachorowań i zgonów - ocenił Posobkiewicz. "

    A potem powstaną bojówki szczepionkowców i za każdego nieboszczyka
    pokowidowego spadnie jedna głowa.

    --
    Pete

  • 429. Data: 2021-05-03 16:20:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 03.05.2021 14:48 you wrote:

    > A to jak nie w tym podwątku to już się nie liczy?

    No bo sama nie wiesz kto to pisał, to łatwiej ci będzie później to
    ogarnąć.

    --
    Pete

  • 430. Data: 2021-05-03 16:21:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 03.05.2021 12:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > To juz mamy koniec sezonu covidowego?

    No przecież już idzie odwilż. Nie wiedziałeś?

    --
    Pete