  • 1. Data: 2010-12-07 13:35:31
    Temat: Szklenie -kit okienny
    Od: "henrys" <h...@o...pl>

    Witam

    Czy zamiast kitu szklarskiego (okiennego) mogę użyć do oszklenia drzwi
    wewnętrznych np. silikonu lub akrylu ?
    Może coś innego ?

    pzdr
    henrys

  • 2. Data: 2010-12-07 13:56:38
    Temat: Re: Szklenie -kit okienny
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik henrys napisał:
    > Witam
    >
    > Czy zamiast kitu szklarskiego (okiennego) mogę użyć do oszklenia drzwi
> [...]

    Witaj
    a dlaczego ?

    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2010-12-07 14:32:03
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-12-07 14:35, henrys pisze:

    > Czy zamiast kitu szklarskiego (okiennego) mogę użyć do oszklenia drzwi
    > wewnętrznych np. silikonu lub akrylu ?
    > Może coś innego ?

    Mozna silikonem, nawet kupisz w odpowiednim kolorze silikon szklarski.
    Ale jesli wewnatrz, to moze wystarcza mikrogwozdziki i jakas listwa
    maskujaca?

    pozdro
    --
    A S

  • 4. Data: 2010-12-07 20:41:04
    Od: Tomasz Korycki <t...@g...com>

    On 7 Gru, 15:32, "Andrzej S." <A...@g...com> wrote:

    > Mozna silikonem, nawet kupisz w odpowiednim kolorze silikon szklarski.
    > Ale jesli wewnatrz, to moze wystarcza mikrogwozdziki i jakas listwa
    > maskujaca?

    Lepiej silikonem, bo przy gwoździkach szyba może się nieprzyjemnie
    telepać po pewnym czasie (przy trzaskaniu drzwiami).

    --
    TK

  • 5. Data: 2010-12-07 20:53:49
    Od: "widow" <w...@t...pl>

    Lepiej silikonem, bo przy gwoździkach szyba może się nieprzyjemnie
    telepać po pewnym czasie (przy trzaskaniu drzwiami).

    Wklejasz szybe punktowo na sylikon, dajesz listewki i po psrawie, nic nie
    telepie:)