  • 1. Data: 2009-05-08 19:02:49
    Temat: Sztuczna trawa
    Od: Aga <a...@g...pl>

    Mam pytanko, czym można podkleić sztuczną trawę leżącą na tarasie? Taras
    ma podłogę wylaną betonem, na tym ułożona jest sztuczna trawa (taras o
    pow. ok. 17m2). Służy nam od trzech lat, tyle że w ostatnim czasie wieją
    dość silne wiatry i podnoszą trawę, co powoduje zagięcia a nawet
    przesuwanie donic.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2009-05-10 17:41:02
    Temat: Re: Sztuczna trawa
    Od: m...@g...com

    On 8 Maj, 21:02, Aga <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > pow. ok. 17m2). Służy nam od trzech lat, tyle że w ostatnim czasie wieją
    > dość silne wiatry i podnoszą trawę, co powoduje zagięcia a nawet

    Klej poliuretanowy do nawierzchni sportowych na zewnatrz.