  • 1. Data: 2010-02-26 11:20:53
    Temat: Szukam firmy która wyremontuje stary dach. [dolnośląskie]
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    Witam!
    Poszukuję jakiejś sprawdzonej firmy, która podejmie się remontu dachu na
    poniemieckim budynku. Powierzchnia dachu około 150m2. Do wymiany kilka
    krokwii, z pewnością łaty. No i oczywiście wymiana dachówki.

    Czy ktoś ma pozytywne doświadczenia z jakąś firmą? albo fachowcami?
    Jakie są orientacyjne koszty?
    Jeśli cena będzie przystępna to możliwe iż zlecę od razu ocieplenie
    dachu od wewnątrz budynku.

    Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 2. Data: 2010-02-26 11:36:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 26 Feb 2010 12:20:53 +0100, -=Elwood=- napisał(a):

    > Czy ktoś ma pozytywne doświadczenia z jakąś firmą? albo fachowcami?
    > Jakie są orientacyjne koszty?
    > Jeśli cena będzie przystępna to możliwe iż zlecę od razu ocieplenie
    > dachu od wewnątrz budynku.

    Współpracuję na polu promocji z firmą Eurodachy. Lojalnie mówię że żadnego
    dachu dla mnie nie zrobili, ale z www wynika, że znają się na rzeczy ;)

    http://eurodachy.eu/

    Możesz do nich zadzwonić i dopytać, coś pewnie podpowiedzą wyjaśnią, są w
    porządku ludzie no :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-02-26 13:05:09
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie są orientacyjne koszty?
    > Jeśli cena będzie przystępna to możliwe iż zlecę od razu ocieplenie dachu

    wrzuc to pl.misc.budowanie
    tam szybko Ci pomoga

    pozdrawiam
    Andrzej