  • 1. Data: 2010-02-26 13:35:58
    Temat: Patelnia do smazenia miesa, warzyw i ryb
    Od: "pytas" <c...@t...com>

    Chcę kupić dobra patelnię tzn taką żeby się nie przypalało. Jaką firmę
    wybrać i jakie cechy powinna miec dobra patelnia?

  • 2. Data: 2010-02-26 17:39:48
    Temat: Re: Patelnia do smazenia miesa, warzyw i ryb
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    pytas napisał(a):
    > Chcę kupić dobra patelnię tzn taką żeby się nie przypalało. Jaką firmę
    > wybrać i jakie cechy powinna miec dobra patelnia?
    Tak z ciekawości, do tej pory jaką jakie patelnie używałeś?
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-26 18:34:44
    Od: "kadafi" <...@...a>

    Witam
    Ikea z serii 365 - rozmiar jaki Ci pasuje.
    np http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90101207
    a do tego to: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10112530

    Najlepsze patelnie z jakimi mieliśmy do czynienia - Tefal i inni się do nich
    nie umywają.

    Pozdrawiam
    Kadafi

  • 4. Data: 2010-02-26 21:23:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 19:34:44 +0100, kadafi napisał(a):

    > Najlepsze patelnie z jakimi mieliśmy do czynienia - Tefal i inni się do nich
    > nie umywają.

    O ile nie porównasz z Olkuszem :P.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2010-02-27 10:16:30
    Od: "KKrzych" <w...@g...pl>

    Użytkownik "pytas" <c...@t...com> napisał w wiadomości
    > Chcę kupić dobra patelnię tzn taką żeby się nie przypalało. Jaką firmę
    > wybrać i jakie cechy powinna miec dobra patelnia?

    Cóż, Tefal, Tefal i jeszcze raz Tefal, ale od razu weź z pasującą pokrywką.
    Jakie cechy? Na oko w sklepie to ich za bardzo nie ocenisz. Mnie w Tefalu
    odpowiada grube dno, które idealnie leży na płycie (że o gazowym
    podgrzewaniu nie wspomnę), dość odporny na ścieranie teflon, grube ścianki,
    solidne uchwyty i czerwony punkt stopnia nagrzewania. Reszta wyjdzie w
    gotowaniu :)
    --
    Pozdrawiam,
    KKrzych

    Lubię i gotować, i czytać, i zjeść :) więc polecam:
    www.ugotujka.pl

  • 6. Data: 2010-02-27 15:27:25
    Od: AA <...@...pl>

    > Cóż, Tefal, Tefal i jeszcze raz Tefal, ale od razu weź z pasującą pokrywką.
    > Jakie cechy? Na oko w sklepie to ich za bardzo nie ocenisz. Mnie w Tefalu

    Potwierdzam. Mialem kiedys Tefala - sluzyla regularnie ponad 4 lata.
    Potem kupilem jakas "dobra" i droga, produkcji gdzies na Balkanach -
    teflon zaczal schodzis po 2 miesiacach. Nastepnie przygoda z tanimi
    patelniami z Ikei - kilka miesiecy zycia.
    Znow mam Tefala - mala 2 lata, duza ponad rok - nie bede juz
    eksperymentowal z innymi.

    AA

  • 7. Data: 2010-02-27 15:47:37
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kadafi" <...@...a> napisał w wiadomości
> [...]
    > a do tego to: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10112530
    >
    > Najlepsze patelnie z jakimi mieliśmy do czynienia - Tefal i inni się do

    Mam takie patelnie od roku i moge potwierdzić, że są dobre. Działaja na
    indukcji, myte w zmywarce i sie trzymają.

  • 8. Data: 2010-02-27 22:52:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 27 Feb 2010 16:47:37 +0100, Boombastic napisał(a):

    > Mam takie patelnie od roku i moge potwierdzić, że są dobre. Działaja na
    > indukcji, myte w zmywarce i sie trzymają.

    A ja mam od ciut wicej i widze, że już teflon złazi.
    A ze starszych, olkuskich - jakoś nie chce.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356