  • 1. Data: 2010-02-26 20:22:20
    Temat: Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE
    Od: "j@nek" <m...@g...com>

    Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi rękami, stąd
    pytanie czy istnieje sposób na połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw
    np PE bez potrzeby angażowania gwintownicy do rur?

  • 2. Data: 2010-02-26 20:23:53
    Temat: Re: Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    j@nek napisał(a):
    > Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi rękami, stąd
    > pytanie czy istnieje sposób na połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw
    > np PE bez potrzeby angażowania gwintownicy do rur?
    Istnieje.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-26 20:43:38
    Od: "j@nek" <m...@g...com>

    On 26 Lut, 21:23, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    > j@nek napisał(a):> Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi
    rękami, stąd

    > Istnieje.
    > --
    > Krzysiek

    dziękuję za udzielenie pomocy bez sensu

  • 4. Data: 2010-02-26 20:44:24
    Od: "j@nek" <m...@g...com>

    On 26 Lut, 21:23, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
> [...]

    dziękuję za odpowiedź bez sensu

  • 5. Data: 2010-02-26 21:00:15
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    j@nek napisał(a):

    > dziękuję za odpowiedź bez sensu
    Cytuję Cię:
    "stąd pytanie czy istnieje sposób na połączenie
    rur ocynk z rurą z tworzyw np PE bez potrzeby
    angażowania gwintownicy do rur?"
    Odpowiadam Ci, że istnieje.
    Jest to odpowiedz, czy nie ?
    Twojego zamiaru, nie miałem zamiaru komentować, lub do niego
    sie ustosunkować.

    A jak cytujesz mojego siga, to sie do niego ustosunkuj. A
    jak nie masz takiego zamiaru, to go wytnij. Tego wymaga
    netykieta. Tak samo do zbędnych cytatów.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-02-26 21:01:08
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Zależy od tego, czym się kończy odcinek rury stalowej (gwintem, czy nie).
    Jacek

  • 7. Data: 2010-02-26 21:08:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jacek napisał(a):
    > Zależy od tego, czym się kończy odcinek rury stalowej (gwintem, czy nie).
    Nie ma znaczenia. Są przejściówki na to i na to.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-02-26 21:11:03
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zależy od tego, czym się kończy odcinek rury stalowej (gwintem, czy nie).
    > Jacek

    Nie musi kończyć się gwintem.
    --
    Jackare

  • 9. Data: 2010-02-26 21:25:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 12:43:38 -0800 (PST), j@nek napisał(a):

    > dziękuję za udzielenie pomocy bez sensu

    Jakie pytanie, taka odpowiedź.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2010-02-26 23:25:08
    Od: MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com>

    j@nek:
    > Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi rękami, stąd
    > pytanie czy istnieje sposób na połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw
    > np PE bez potrzeby angażowania gwintownicy do rur?

    http://tiny.pl/hghvl

    MacAaron