    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 06 Nov 2018 18:49:24 +0100
    Subject: Taryfa G12as
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Rozważał ktoś taką taryfę? - mam teraz g11 i zastanawiam się czy nie
    zmienić na "antysmogową" aby mieć stałe ceny prądu przez najbliższy rok.
    Dla niezaznajomionych - stawki dzienne są takie jak przy g11 (w moim
    przypadku PGE) - 0,29gr brutto, stawki nocne 0,15 gr ale tylko dla zużycia
    większego niż w analogicznym miesiącu w poprzednim roku. Czyli gdy rok
    temu zużyłem w październiku 100kWh, w tym roku w październiku wyszło mi
    120kWh to od nadmiarowych 20kWh zapłacę stawkę 0,15gr pod warunkiem, że
    nadwyżkę zużyję w nocy.
    Jedyny plus z tej taryfy to stała cena za prąd przez rok obowiązywania
    umowy, co może mieć znaczenie przy prawdopodobnych podwyżkach...

    Ma to sens?

    TG