  • 11. Data: 2023-11-22 14:14:45
    Temat: Re: Tauron odłączył ogrzewanie kamienicy na zimę, a jest monopolistą, kto pomoże ?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 November 2023 at 02:35:58 UTC+1, Krystek wrote:
> [...]
    folksdojczów i czerwonych komisarzy spod znaku sierpa i młota. Sadzisz ze jakis
    szwabski pan będzie się martwił o polskich niewolnikow. W Oswiecimiu w barakach
    wiezniow centralnego nie było. Na dalekim wschodzie tez przyzwyczajały kacapy do
    zdrowego trybu życia. Nigdzie na świecie nie ma tyle rześkiego powietrza niz w gułagu
    na Syberii. Historia lubi się powtarzać.

    > Ciekawe, czy będzie im to /lotto/ jak się pojawi u nich np. taka
    > "Interwencja" Polsatu, albo autorzy innego programu tej stacji -
    > "Państwo w Państwie". Zgłoś tam temat i sprawdź, czy się zajmą sprawą.
    >
    > K.
    >
    > --

    \

    Gdyby Polsat chciał to by się tematem zajął dawno, bo Tauron ma monopol na
    dostarczanie ciepła do ogrzewania budynków

    Zarządca kamieniccy jest dobrym znajomym , ale choruje od roku po wypadku
    i utracił zdolność do załatwiania spraw urzędowych bo chodzi o kulach

    i jak trafi do telewizji to mu to zdrowia nie przywróci, ani monopolista Tauron
    ogrzewania do kamienicy nie przywróci.

    Zadzwonię do kancelarii premiera i prezydenta, niech coś mądrego wymyślą bo ludzie
    zimą zamarzną w mieszkaniach, a płacą wysoki czynsz regularnie.

    Gminie w Polsce to lotto, że mieszkancy zamarzną w mieszkaniach podczas mrozów, bez
    ogrzewania,

    a w Hameryce nie i gmina wydaje dyspozycje przyłaczenia do sieci, naprawy ogrzewania
    gdy właścic iel, zarządca zachoruje i utraci zdolność załatwiania spraw bieżąc ych i
    obciąża mu hipotekę kosztami remontu, przyłączenia

  • 12. Data: 2023-11-22 18:05:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 22 listopada 2023 o 14:14:48 UTC+1 a a napisał(a):

> [...]
    bieżąc ych i obciąża mu hipotekę kosztami remontu, przyłączenia
    Doskonały pomysł z powiadomieniem premiera. Tylko ktorego. W linku masz kontakt do
    człowieka który zajmuje się pozyskiwaniem energii z tej samej energii. Skontaktuj się
    z nim. Oczywiscie opisz co załatwiłes.
    https://youtu.be/aojlym5ET6o?si=iia90VQC-0txN3WY

  • 13. Data: 2023-11-22 18:46:37
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 22 November 2023 at 18:05:56 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    człowieka który zajmuje się pozyskiwaniem energii z tej samej energii. Skontaktuj się

    Nie interesują mnie linki do Zenków.

    Za Baracka Obamy pracowałem w projekcie Peer-to-Patent Uniwersytetu New York
    i wyszukiwałem prior art do setek hamerykanskich aplikacji patentowych Microsoftu,
    Apple, IBM ..
    i współpracowałem z dziesiątkami rzecznikó patentowych i poznałem setki wynalazców z
    Hameryki,
    bo Barack stwierdził, że cały system patentowy w Hameryce to mroczna przeszłośc i
    trzeba go zreformować
    i w 1.dzien odrzucałem aplikacje patentowe wielkich korporacji, jako mi znane i nie
    wnoszące ele,mentu innowacji.

    Bill Gates budował automatyczne kible w Indiach, aby pozyskiwać ludzki nawóz
    organiczny (miliony ton)
    i jeden znany profesor opracował suszenie ludzkich ekstrementów solarami i
    light-pipami
    aby suchy ludzki nawóz organiczny od razu pakować do worków

    Zatem linków odwiedziłem miliony
    i w UK grzano latem wodę w zbiornikach pod stadionem, aby zimą odzyskiwać ciepło
    a w Ułan Bator zakopywano zimą lód w piwnicach, aby latem mieć darmową lodówkę

    W Azji na topie są dzisiaj Pompy Ciepła Peltiera, duże lodówki Peltiera w hotelach
    bo ciche i nie budza noca gości.

    Jedna firma z Hameryki buduje palniki plazmowe o mocy 100 kW i temperaturze
    wyjściowej 10.000 st. C

    ale poznałem wszystkie technologia generujące ciepło na świecie
    ciągle biorę udzial w miedzynarodowych challenges z wysokimi nagrodami,

    np. jak zbudować i gdzie w US nową elektrownie wodną nie za 40 lat, ale za 20 lat
    i nagroda to 1m$

  • 14. Data: 2023-11-23 01:05:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-11-22 o 14:14, a a pisze:

> [...]

    > Gdyby Polsat chciał to by się tematem zajął dawno, bo Tauron ma monopol na
    dostarczanie ciepła do ogrzewania budynków

    Gdyby dostał zgłoszenie do redakcji, wiedział o tym, czy dziennikarze
    dowiedzieli się z innych, lokalnych mediów to może by powzięli temat.
    Myślisz, że czemu "UWAGA!" TVN-u śmiga busem po Polsce i poluje na tematy?

> [...]
    >
    > i jak trafi do telewizji to mu to zdrowia nie przywróci, ani monopolista Tauron

    No to może pora zmienić administratora / zatrudnić firmę do zarządzania
    nieruchomości i niech oni to załatwiają.

    > Zadzwonię do kancelarii premiera i prezydenta, niech coś mądrego wymyślą bo ludzie
    zimą zamarzną w mieszkaniach, a płacą wysoki czynsz regularnie.

    A prezydent / burmistrz miasta / sołtys gminy to z PiS-u może? Jeśli
    tak, to może mu każą zająć się tematem.

    Nie jesteśmy w Ameryce.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 15. Data: 2023-11-23 01:56:13
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 23 November 2023 at 01:05:33 UTC+1, Krystek wrote:

> [...]
    bieżąc ych i obciąża mu hipotekę kosztami remontu, przyłączenia

    Al;e tam, był zawsze kapitalizm a dbali o lokatorów , mieszkanców kamienic prywatnych
    a Polsce urzędom to lotto czy zamarzną, czy dostaną zapalenia płuc,
    czy przez 3 miesiące nikt się nie wykąpie gdy 10 st. C mieszkaniu, gdy rury zamarzną
    lekarz nie przyjedzie do chorego i go nie będzie rozbierał, badał,. bo pacjent leży w
    kurtce pod pierzyną aby nie zamarzł.

    Czyli Polska to feudalizm i nikt za nic nie odpowiada
    a kase bierze
    a dookoła wielki syfilis, niemoc
    i jedynie media sobie urządzają happeningi jak znajdą zamarzniętych lokatorów w
    kamienicach
    do których Tauron nie dostarcza ciepła
    a gmina nakazała likwidację pieców węglowych, kominków
    i setki ludzi rocznie w Polsce zamarzają w kamienicach i nikt ich nie ratuje,
    \bo to dziki kraj bez zserca i praworządności
    taka lumpendemokracja dla bogaczy
    a kto nie milioner niech zdycha