  • 1. Data: 2010-05-19 21:04:09
    Temat: Trawa z rolki
    Od: Aga <a...@g...pl>

    Czy ktoś zakładał trawnik z rolki? Polecacie?

  • 2. Data: 2010-05-19 21:40:15
    Temat: Re: Trawa z rolki
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Aga" <a...@g...pl> wrote in message news:ht1joa$9a9$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ktoś zakładał trawnik z rolki? Polecacie?

    miałem w poprzednim miejscu zamieszkania. wszystko ok

  • 3. Data: 2010-05-20 01:24:20
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Aga napisał:
    > Czy ktoś zakładał trawnik z rolki? Polecacie?
    Jedno o czym pamiętać należy to to że trawa jest... z rolki! Czyli
    darń położona luzem i zupełnie nie związana z podłożem - łatwe do
    uszkodzenia w porównaniu ze starą, wrośniętą trawą. Dobre żyzne podłoże
    pozwoli po pewnym czasie na przyrośnięcie takiej darni ale tak na
    początku (przez pierwszy sezon) trzeba uważać żeby nie uszkodzić.

    --
    Darek

  • 4. Data: 2010-05-20 08:17:39
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Sąsiad ma i jest super.
    Warto dołożyć parę groszy i ułożyć tę trawę na plastikowej siatce z drobnymi
    oczkami. Odpadnie kłopot z kretami raz na zawsze.
    Jacek