  • Data: 2015-05-29 10:31:33
    Temat: Trawnik, chwasty i chemia
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zaprosiłem traktorek do siebie na działkę aby zaorał i wybronował kilka
    setek m? ziemi. Obecnie mam już sobą niwelację terenu i wstępne
    wybieranie kamieni (i innych śmieci).

    Obecnie (tylko w soboty), grabię sobie kawałek po kawałku i sieję trawę.
    Powiedzmy, że mam zrobione 1/2 działki.

    Zdawało mi się, że jak całe zielsko znajdzie się pod ziemią to będę miał
    czystą sytuację. Teraz mam dwie sytuacje.
    - część działki, gdzie jeszcze nie zasiałem trawy - czy mogę tutaj użyć
    chemii w stylu roundup/tornado do wytępienia chwastów, które zaczynają
    mi kiełkować?
    - co zrobić z chwastami, które zaczynają mi kiełkować pomiędzy młodą
    trawą. Moja trawa zasiana ma obecnie 5-8cm (3 tygodnie)

    Mam wrażenie, że robię to nie tak :/
    --
    GreDi