  • 21. Data: 2011-11-03 15:46:38
    Temat: Re: Truskawki na zimę. Ścinać?
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "miroslaw zaniewski" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:j8s817$qc0$1@inews.gazeta.pl...

    > To taka rozrywkowa forma katechizmu,trucizny,duszenia,inkwizycja,aż do
    > dziś.
    > A ja Ci mówię,że prędzej zrezygnują z uprawy truskawek niż przeczytają.
    > Przecież łatwiej w słoiku kupić niż samemu zbierać,a te kupne lepiej
    > pachną,
    > bo zapach zrobiony z estrów.

    Niestety masz rację.
    Jednak uwzględnij to, że nas emerytów stać na ortodoksyjną pielęgnację
    roślin i ustawiczną w tym zakresie edukację.
    Młodym się spieszy i nie wyłącznie dlatego, że są leniwi.
    Czasami mają tak "zapięte" w pracy, że kwestie roślinek marginalizują.
    Brakuje im na to czasu.
    Choć pewnie troszkę lenistwa też można domniemywać.
    Czy w wymuszonym wobec nich "wyścigu szczurów" mamy
    prawo do totalnej wobec nich krytyki?
    Czasami warto pomóc tzw. "hienie intelektualnej", bo takowa
    też kiedyś będzie emerytem i być może znajdzie
    chwilę czasu na podpowiedź i odrobinę wyrozumiałości
    dla kolejnych "intelektualnych hien" za 20 lub 30 lat.

    Pozdrawiam stoicko
    skryba

  • 22. Data: 2011-11-04 10:36:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Nov 2011 16:46:38 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Czasami warto pomóc tzw. "hienie intelektualnej", bo takowa
    > też kiedyś będzie emerytem i być może znajdzie
    > chwilę czasu na podpowiedź i odrobinę wyrozumiałości
    > dla kolejnych "intelektualnych hien" za 20 lub 30 lat.

    Howgh :-)

  • 23. Data: 2011-11-07 20:14:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Nov 2011 20:49:06 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Jesienne smutki Cię dopadły? Przecież już niedługo wiosna.
    > ;-)

    Richtig za pół roku! A potem już laaaato i laaaaato ;-P