  • 1. Data: 2010-12-06 17:13:34
    Temat: Trytytka buahahaaa
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=1&t=3
    7

    Pozdrawiam wszystkich słowotwórców budowlanych którzy jak pszczółki pracują
    ciężko wymyślając kolejne nazwy.

    Marek

  • 2. Data: 2010-12-06 17:29:32
    Temat: Re: Trytytka buahahaaa
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Nie ma w żadnym słowniku, wikipedia ma białą kartę na ten temat ale za to
    wiem że żaden szanujacy się kosmonauta bez trytytki nie poleci w kosmos.

    iiiiiiiaaaaaaaa

  • 3. Data: 2010-12-06 17:32:37
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Wow. Trytytka mutuje.
    Są już trytki, tratatki, tratytki i trytatki. Podobno jak zmutuje się do
    prostytutki... tfuuu srututki... nie trytkidutki to nadejdzie koniec świata.

    iiiiiaaaaaaa

  • 4. Data: 2010-12-06 17:36:29
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Pozdrawiam wszystkich s owotw rc w budowlanych kt rzy jak pszcz ki pracuj
    > ci ko wymy laj c kolejne nazwy.

    pozdrawiam (po raz kolejny...) wszystkich, którzy korzystają z
    usenetu, a nie potrafią poprawnie ustawić kodowania, przez co normalni
    użytkownicy mają problem z odszyfrowaniem tekstu powyżej...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-12-06 17:37:52
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Znalazłem gdzieś info że trytytka to takie coś co robi sruuu przy zapinaniu.
    Czyżby pierwsze objawy mutacji do srajdutki?

    iiiiaaaaaa

  • 6. Data: 2010-12-07 06:10:00
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=1&t=3
    7

    > Pozdrawiam wszystkich słowotwórców budowlanych którzy jak pszczółki
    > pracują ciężko wymyślając kolejne nazwy.

    Trytytka jest już słowem bardzo starym - oznacza opaskę kablową.
    słowo Trytytka zostało zastrzeżone jako marka lub znak handlowy przez jakąś
    polską firmę produkującą lub konfekcjonującą te opaski.
    Na Śląsku w wielu miejscach od conajmniej 12 lat opaski te są nazywane
    "krawatki". Niektórzy z angielska nazywają je "scraperami" lub "scrapami".
    Ot co....
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2010-12-07 08:24:28
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2010-12-06 18:13, tarnus pisze:
> [...]
    7

    > Pozdrawiam wszystkich słowotwórców budowlanych którzy jak pszczółki pracują

    trytyt.com

    Michał

  • 8. Data: 2010-12-07 08:25:06
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na Śląsku w wielu miejscach od conajmniej 12 lat opaski te są nazywane
    > "krawatki". Niektórzy z angielska nazywają je "scraperami" lub "scrapami".

    W żadnej powaznej książce, słowniku, periodyku, poradniku, w żadnym
    kosztorysie lub katalogu nakładów rzeczowych, nigdzie nikt nie używa
    określenia "trytytka".
    To słowo istnieje tylko w obiegu "regionalnym" Trytytek używają fani
    motoryzacji i jak widzę co poniektórzy instalatorzy, monterzy.
    Żaden poważny architekt, projektant, inżynier, technik nie odważy się
    umieścić na projekcie słowa "trytytka".

    Marek

  • 9. Data: 2010-12-07 09:27:43
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > trytyt.com

    Przejeżdzając kiedyś przez jakąś podwarszawską w okolicacj Janek widziałem
    stojący samochód VW a na nim wyklejoną reklamę "Wykonastwo regipsów"
    Nie dość że "nastwo" to jeszcze "re" :)))

    To że ktoś zarejestrował domenę trytyt to się nie dziwię :)
    www.dupa.pl też jest.

    Marek

  • 10. Data: 2010-12-09 11:40:38
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-06 18:13, tarnus pisze:
    > http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=1&t=3
    7

    > Pozdrawiam wszystkich s?owotwórców budowlanych którzy jak pszczó?ki pracuj?
    > cie?ko wymy?laj?c kolejne nazwy.
    >
    > Marek

    Aż strach pomyśleć ile pożytecznych postów wygenerujesz, gdy kiedyś
    przypadkowo wczytasz stronę typu "pudelek".

    Zamiast spamować offtopikami ustaw lepiej kodowanie.

    PZDR
    Shaman