  • Data: 2019-05-11 12:12:17
    Temat: Trzy lata w Pellecie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Jak by ktoś był zainteresowany. Zmieniłem ślimak w podajnku 3 lata temu
    i od tej pory przepaliłem jakieś nascie ton pelletu. Był też węgiel, ale
    może kilkaset kg max.

    Efekt:

    https://drive.google.com/open?id=1reHPjRmCrgqrwV1h0X
    0-2SsKVlr6kJa8

    Na zdjęciu stary i identyczny (ta sama firma) nowy.

    Pellet jest jak widać mocno ścierający stal.

    Na koniec przy takim zuzyciu pellet mieli się na pył i zbija w jednolitą
    masę jeśli żar zejdzie w retorcie do ślimaka. Na koniec efekt jest taki
    że zrywa zawleczkę i popołudnie z głowy aby wyjąć ślimak ...

    Wcześniejszy ślimak wytrzymał coś koło 4 lat na węglu. Ale to chyba jest
    tak że węgiel jest bardziej śliskiz powodu grafitu.

    PS. Kosz po 7 latach jest dziurawy w setce miejsc. Pellet nie pomagał,
    wyjadło go tak czy inaczej.