  • Data: 2021-01-14 11:03:45
    Temat: Ułaskawienie
    Od: Runt <r...@a...prv> szukaj wiadomości tego autora

    zenusiu, zróbmy tak.

    przeprosisz mnie i innych na pl.soc.polityka i pl.misc.budowanie.
    Przygotuj tekst przeprosin który zaakceptuję. wszelkie próby znieważania
    mnie będą traktowane z całą surowością, a wiesz zenusiu, że POtrafię być
    niemiły.

    Jezeli cie to przerasta pomoge ci przygotować odpowiedni kulturalny
    tekst przeprosin. Żadnych wyzwisk itp inwektyw. Zwykłe Pokajanie się i
    żal za grzechy. POsypiesz główńkę POpiołem, oświadczysz, że żałujesz,
    wylejesz krokodyle łzy, obiecasz POprawę i że nigdy-przenigdy nie
    obrazisz już nikogo a jeżeli to ci się zdarzy niech cie pochłoną ognie
    piekielne lub co tam sobie wymyślisz w ramach 10-ciu przykazań.

    Widzisz zenusiu, nie wymagam od ciebie byś wskakiwał do dołu z wapnem z
    przeciętymi pęcinami ani podpalenia się przed skokiem jak to życzyłes mi
    i innym.

    Przemyśl to zenusiu.

    --
    Runt