  • 11. Data: 2022-02-14 23:08:39
    Temat: Re: Uszkodzony panel PV
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.02.2022 o 23:06, a a pisze:

    > Wypierdalay
    > z kartonu to masz łeb

    Ważne, że mam mózg. Ty nie masz mózgu :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 12. Data: 2022-02-14 23:31:52
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 14 February 2022 at 23:08:56 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > Ważne, że mam mózg. Ty nie masz mózgu :]
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPi?>>>
    > ?i? ć?d??
    mózg z kartonu jest gófno wort,
    czego sam dowodzisz

  • 13. Data: 2022-02-14 23:37:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.02.2022 o 23:31, a a pisze:

    > mózg z kartonu jest gófno wort,

    Jeszcze raz. Nawet mózg z kartonu jest wart 100% niż brak mózgu u ciebie :]

    Musisz jednak wypierdalać :]

    > czego sam dowodzisz

    No właśnie dowodzisz, że już wypierdoliłeś ale ci się zapomniało :)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 14. Data: 2022-02-14 23:46:20
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 14 February 2022 at 23:38:57 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    >
    > Musisz jednak wypierdalać :]

    > No właśnie dowodzisz, że już wypierdoliłeś ale ci się zapomniało :)
    siostro, siostro
    ten pacjent z tekturzanym mózgiem
    znów zasłał łóżko
    i wczoraj też zasłął lóżko

    To bardzo dobrze

    Ale siostro, on nie wymawia "r"

  • 15. Data: 2022-02-14 23:54:58
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.02.2022 o 23:46, a a pisze:

    > siostro, siostro
    > ten pacjent z tekturzanym mózgiem
    > znów zasłał łóżko
    > i wczoraj też zasłął lóżko
    >
    > To bardzo dobrze
    >
    > Ale siostro, on nie wymawia "r"

    - Ordynatorze. Ten pacjent bez mózgu powinien wypierdalać.
    - OK, już go wypierdalamy, na śmietnik :]

    - Nima mózgu, nima dyskusji :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 16. Data: 2022-02-15 00:07:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 14 February 2022 at 23:55:57 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > - Ordynatorze. Ten pacjent bez mózgu powinien wypierdalać.
    > - OK, już go wypierdalamy, na śmietnik :]

> [...]
    siostro, siostro
    pilnie zastrzyk
    bo tekturzany łeb oszalał.

    Wyjada z muszli
    i mówi, co za smaczna czekolada

  • 17. Data: 2022-02-15 00:58:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.02.2022 o 00:07, a a pisze:

    > siostro, siostro
    > pilnie zastrzyk

    Masz. Pavulon :]

    Śpij kretynie, słodko :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 18. Data: 2022-02-15 01:03:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 15 February 2022 at 00:58:58 UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > Masz. Pavulon :]
    >
    > Śpij kretynie, słodko :D
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPi?>>>
    > ?i? ć?d??
    w regulaminie usenetu wyraźnie pisze
    idiotom wstęp wzbroniony

  • 19. Data: 2022-02-15 01:16:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 13:39:13 -0800 (PST), a a napisał(a):

    > kamera na podczerwień ze starej kamery video za 50zł, bo usunięciu filtra na
    podczerwień z obiektywu
    > Tak się skanuje całe farmy solarne z drona i wykrywa wadliwe solary

    Chodzi o wykrycie różnych temperatur powirzchni płyt?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2022-02-15 01:18:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.02.2022 o 01:03, a a pisze:

    > w regulaminie usenetu wyraźnie pisze
    > idiotom wstęp wzbroniony

    Jest napisane, debilu. Nikt tam nie siedzi i nie pisze.
    To dlaczego łamiesz ten regulamin?

    Musisz jednak wypierdalać :]

    --
    LordBluzg(R)