  • 1. Data: 2009-12-22 18:58:25
    Temat: Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują
    Od: "Jar" <j...@g...pl>

    !! Ostrzegam użytkowników zmywarek ELECTROLUX'a

    Ostrzegam wszystkich przed zmywarkami Electrolux'a do zabudowy. Szczególnie
    przed zmywarkami serii ESL66xxx oraz ESI66xxx.
    Ze zmywarek tych wydostaje się para. Tego nie widać bo są w zabudowie, a
    para o wysokiej temperaturze robi swoje, czyli niszczy meble.
    W zmywarkach tych kanał suszenia jest tak wykonany, że nie ma szans aby był
    szczelny. Serwisy przyznają się, że bardzo często mają reklamację tej wady i
    są praktycznie bezradne w tym przypadku. Wymiana uszczelek nie przynosi
    żadnej poprawy.

    W moim przypadku pół roku trwają naprawy, a ELECTROLUX wypina się na to bo
    są to naprawy bez wymiany część.

    NIE RÓBCIE TEGO BŁĘDU CO JA ZROBIŁEM.