  • Data: 2018-02-12 19:16:24
    Temat: WM kilka pytań
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czec,

    zabieram się w końcu za WM i mam kilka pytań.

    1)Podczas murowania ściany kolankowej zostawiłem otwory na czepnie i wyrzutnie
    powietrza. Tylko, że ów otwoty są na dwóch końcach domu.... odległość pomiędzy nimi
    to 20m.... czy to ma sens? Bo chyba szkoda kasy na tyle rury termoflexa + poprzez
    takie długie kanały powstaną niepotrzebne opory... Gotowe otwory to te na czerwono na
    zdjęciu. Może lepiej wykuć nowy otwór zlokalizowany bliżej tego po prawej (zaznaczony
    na niebiesko)???

    https://drive.google.com/open?id=1kXUztEdpq87W5v0oSQ
    r8tMUt6YrXwngw

    2)
    3 osoby (kiedys moze 4) 110m2 użytkowe.
    6 nawiewów / 5 wywiewów
    Nawiewy 125/ wywiewy 160 + 125
    Czy jest sens dać reku 450m3???
    Dlaczego pytam - bo mogę w bardzo dobrej cenie (50% ceny w sklepach online) kupić
    alnora hru 450 (nowy - pokazywany na targach). Tylko czy talki reku nie będzie za
    mocno wiał na najniższym biegu? Tego alnora mogę mieć dużo poniżej ceny kinetica b250

    3) Jakim inny reku sie zainteresować w cenie do 4000zł???

    Dzieki :-)