  • 1. Data: 2012-09-07 22:57:42
    Temat: Warstwy na tarasie.
    Od: marsel <marcel@pl>

    Mam na razie tylko wylaną płytę tarasową, jakie powinny być kolejno warstwy?
    Chciałem zachować ciągłości izolacji termicznej na ścianach i płycie,
    ale przyszli ludzie od wylewek i stwierdzili, że najpierw muszę porobić
    opierzenie, na to papę termozgrzewalną i dopiero na to styropian i
    kolejne warstwy.
    Niby papa i blacha grube nie są w porównaniu z grubością styropianu ale
    jednak ten ostatni będzie rozdzielony, dodatkowo opierzenie będzie dużo
    niżej niż powierzchnia gotowego tarasu. Woda nie będzie po pewnym czasie
    jakimś problemem?
    Patrzę jak mają to zrobione sąsiednie budynki i jest mniej więcej pół na
    pół, albo blacha i opierzenie "bezpośrednio" pod płytkami, albo blacha
    wprost na płycie, dopiero na tym izolacja, styropian, wylewka i płytki.
    Mnie by pasowało to pierwsze rozwiązanie, ale które jest najbardziej
    poprawne?