  • 1. Data: 2012-09-07 11:47:24
    Temat: Dachowe dylematy
    Od: Gregorius <g...@g...com>

    Witajcie

    Jak pisałem ostatnio to pytałem o papę na fundamenty, teraz muszę skonsultować się w
    temacie pokrycia dachu.

    Jak na razie wiem jedno - będzie blachodachówka a co do reszty to:

    Kolor:
    Czy wybór jaśniejszego koloru (klasyczny kolor dachówkowy (czerwono pomarańczowe)) w
    stosunku do ciemnego brązu zmieni w jakiś znaczący sposób nagrzewanie użytkowego
    poddasza latem (zakładając dobrze zrobioną izolację)?

    Pokrycie:
    Chciałbym jakieś o sensownym współczynniku cena/jakość ale z założeniem, że 25-30 lat
    się do tego dotykał nie będę - doradzicie coś?

    Producent:
    Kogo polecacie a kogo unikać?

    --
    Gregorius

    PS
    Jeżeli w wiadomości pojawią się krzaki serdecznie przepraszam - Google Groups nie
    jest doskonałe.

  • 2. Data: 2012-09-07 12:00:55
    Temat: Re: Dachowe dylematy
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Gregorius" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Jak na razie wiem jedno - będzie blachodachówka a co do reszty to:

    Skoro blacha to może zamiast blachodachówki cos takiego?:
    http://www.ruukkidachy.pl/~/media/Images/Ruukkiroofs
    /Carousels/Reference_photos/Ruukki_Classic_Finland_1
    .ashx

    Blachodachówka to ani blacha ani dachówka ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-09-07 12:37:41
    Od: Gregorius <g...@g...com>

    W dniu piątek, 7 września 2012 12:00:35 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > http://www.ruukkidachy.pl/~/media/Images/Ruukkiroofs
    /Carousels/Reference_photos/Ruukki_Classic_Finland_1
    .ashx

    > Blachodach�wka to ani blacha ani dach�wka ;-)

    Nie podoba mi się, ale jak już poleciłeś coś z Ruukki to poproszę o recenzję
    producenta.

    --
    Gregorius