  • 1. Data: 2016-11-17 08:54:34
    Temat: Warunki techniczne.przyłączenia wody - jaka średnica rury
    Od: Marek <f...@f...com>

    W warunkach przyłączenia wodociągu (dom jednorodzinny) mam:
    - Przyłącze wykonać z rur PE fi 40/32.

    To w końcu 40 czy 32? Czy taki zapis oznacza możliwość wyboru między
    40 lub 32?

    Wydaję mi się, że 32 jest wystarczająca czy lepiej dać 40?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-11-17 10:50:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > lub 32?
    >

    > Wydaję mi się, że 32 jest wystarczająca czy lepiej dać 40?

    Czy taki zapis nie oznacza średnica_zewnętrzna/średnica_wewnętrzna?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2016-11-17 23:59:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Nov 2016 10:50:08 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Czy taki zapis nie oznacza średnica_zewnętrzna/średnica_wewnętrzna?

    Ale po co tak podawać? Rury są znormalizowane. Skoro ma być 40 zew.
    to bierzemy 40 taką, która jest dostosowana do ciśnienia w wodociągu.
    Przecież wiadomo, że nikt zdrowy na umyśle nie założy rury z sred.
    zew 40 a wew. 5 do ciśnienia 100 atm...

    --
    Marek