  • 1. Data: 2010-05-26 06:40:46
    Temat: Wełna elewacyjna Fasrock na deskach bezpośrednio nad tarasem
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Przeciwności losu ciąg dalszy. Poczytałem trochę i wełna elewacyjna wydaje
    się idealna na mój domek. Jest jednak pewien problem. Przed jedną ze ścian
    jest taras. Czyli elewacja będzie "leżała" na betonie. Wiem, że tak nie może
    być.

    Jak sobie z tym poradzić? Może dać pas styropianu? Nic innego nie przychodzi
    mi do głowy.

    PC

  • 2. Data: 2010-05-26 20:05:05
    Od: M <M...@w...pl>

    PC pisze:
> [...]
    > tak nie może być.
    >
    > Jak sobie z tym poradzić? Może dać pas styropianu? Nic innego nie

    Obróbka blacharska? A pod obróbką styropian i/lub pianka?

    M.

  • 3. Data: 2010-05-26 22:15:59
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Obróbka blacharska? A pod obróbką styropian i/lub pianka?
    >
    > M.

    oj nie
    juz lepiej jak w blokach daja
    dac 50 cm styro a wyzej welne