  • 1. Data: 2021-12-06 19:26:28
    Temat: Wiatr nie wieje i nagle okazało się, że mamy brak rezerwy mocy.
    Od: a a <m...@g...com>

    Krytyczna sytuacja systemu energetycznego. Szwedzi uruchomili elektrownię specjalnie
    dla Polski

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/krytyczna-
    sytuacja-systemu-energetycznego-szwedzi-uruchomili-r
    ezerwowa-elektrownie/xdxvxqb

    Polska to tandetaJaworzno, nowy blok 1GW stoi zepsuty od roku

    Zawsze njazywało to się sabotażem
    a dzisiaj nie ma nazwy
    Turów Brókselka planowala zamknąć, a Belchatów mial awarię

    I to wojsko powinno obsadzić wszystkie elektrownie jako przemysl strategiczny

  • 2. Data: 2021-12-06 19:40:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 6 December 2021 at 19:26:29 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    > Turów Brókselka planowala zamknąć, a Belchatów mial awarię
    >
    > I to wojsko powinno obsadzić wszystkie elektrownie jako przemysl strategiczny
    ==PSE dodaje, że nie tylko większe zapotrzebowanie, ale i moce w systemie były
    mniejsze. Tłumaczą to niższą generacją prądu z wiatru oraz postojami awaryjnymi i
    remontowymi kilku jednostek wytwórczych.

    Ja nie potrafią to niech zarządzają piaskownicą, a nie energetyką krajową