    Date: Thu, 24 Nov 2016 08:34:30 +0100
    From: Marek Kutyla <S...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wiertlo SDS plus - problem

    Witaj grupo po latach nieobecnosci!
    Takie pytanko mam, moze ktos sie bedzie orientowal - mam wiertlo sds
    plus, a w zasadzie ze 3 rozne wiertala, ktore za Chiny Ludowe nie chca
    mi wejsc do uchwytu w wiertarce :-( Zwlaszcza jednego z nich mi zal, bo
    to dlugie wiertlo jest, niewiele stosunkowo uzywane. Zebym nie wiem jak
    kombinowal to nie cche zaskoczyc. Czasem przycinalo sie, ale wchodzilo.
    Kiedys mialem mozliwosc wlozyc je do innej wiertarki i weszlo, ale
    pozniej do mojej juz nie chcialo.
    Ogladalem je - nie widze nigdzie jakis udzkodzen, zadziorow itp...
    smaruje je lekko przed wlozeniem... i nic :-( Nie widze zeby bylo
    wygiete, zreszta niby jakim sposobem by sie wygielo w samym uchwycie
    gdzie jest najmocniejsze?
    Co to moze byc? Jak sobie z tym poradzic (oprocz kupna nowego wiertla)?
    Ma ktos jakis pomysl? Szukalem w necie jakiegos rozwiazania, ale nic nie
    udalo mi sie namierzyc rozsadnego.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq