    From: "macko.b" <a...@d...ghi>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Wilgoć w piwnicy
    Date: Sun, 9 Aug 2009 16:07:59 +0200

    Witam.
    Mieszkam w bloku oddanym niecale 2 late temu.
    Od poczatku wydawalo mi sie ze wilgotnosc w piwnicy jest zbyt wysoka ze
    wzgledu na gnijace i plesniejace pudelka kartonowe.
    Niedawno Zona zauwazyla ze po wstawieniu butow zimowych do piwnicy na okolo
    2 miesiace na butach pojawila sie plesn.
    Niestety moje buty wyladowaly na smietniku, cale byly zaplesniale :-(
    Rozmawialem z sasiadem z bloku obok (mieszkam w bloku w ktorego okolicy stoi
    6 takich samych budynkow) i dowiedzialem sie ze w jego bloku kilka razy
    piwnica byla zalana a teraz aktualnie blok jest rozkopany dookola i
    uszcelniany.

    Jak sprawdzic co jest przyczyna wysokiej wilgotnosci i jak sie jej pozbyc ?
    Mam zamiar kupic preparat z grupy pochlaniaczy wilgoci np Humi Stop ale jest
    to rozwiazanie na kilka miesiecy.

    Blok jest jeszcze na gwarancji wiec moze uda sie cos wywalczyc.
    Niesety musze przyznac ze patrzac na jakosc wykonania budynku w ktorym
    mieszkam to z roku na ro bedzie coraz gorzej.
    Jesli po 1,5 roku mieszkania na klatke z dachu leje sie woda a niedawno
    podciekal mi sufit w kuchni to co bedzie dalej ?

    Dziekuje za wskazowki.

    Pozdrawiam.

    4319 (20090809) __________