  • Data: 2018-10-21 12:52:35
    Temat: Wodorozcieńczalny impregnat do drewna
    Od: Tomasz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka dni temu kupiłem przez internet wodorozcieńczalny
    impregnat do drewna PERFECT WOOD 10 L.
    Jak długo powinien schnąć ten impregnat aby nie zmył go
    deszcz, skoro jest rozpuszczalny w wodzie?
    Wczoraj po południu pomalowałem próbnie dwa przęsła plotu ze
    świeżych desek tym impregnatem,
    a na rano 1/4 powierzchni desek była wypłukana przez deszcz
    prawie do żywego drewna.
    Mam do pomalowania jeszcze tyle płotu że chciałbym zamówic
    jeszce 100 litrów
    ale po pierwszej próbie zwątpiłem.
    Czy miał ktoś z Was doświadczenie z impregnatem
    wodorozcieńczalnym, ile czasu taki płot musi schnąć aby móc
    go wystawic na działanie deszczu?

    --
    Tomasz