    From: GreDi <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wskazówki montowania czujniki czadu (tlenku węgla)
    Date: Thu, 16 Apr 2015 07:58:09 +0200

    Witam,

    od jakiegoś czasu nosze się z zakupem detektora czadu. Zanim to zrobię
    to postanowiłem się Was zapytać o radę, co do punktu montowania.
    Jak i gdzie to montować?

    Obiło mi się, że czujkę powinno się montować na wysokości ok. 1.5m (lub
    trochę wyżej na wysokości głowy).
    Czy czujkę należy montować w kuchni w której ma się tylko kuchenkę
    elektryczną?
    A może czujkę należy zamontować na korytarzu parteru czy piętra?
    W kotłowni? Jeżeli w kotłowni to czy obojętnie gdzie czy w jakimś
    specyficznym miejscu? (jak najbliżej pieca czy jak najdalej pieca?)

    Teraz dochodzę do wniosku, że może trzeba mieć więcej niż jedną taką czujkę.

    Macie takie detektory? Jeżeli tak to jak wybraliście miejsce montowania?
    Jakie jest wasze zdanie na ten temat? A może jeżeli ma się piec gazowy z
    zamkniętą komorą spalania, to nie ma potrzeby montowania takiego
    urządzenia w kotłowni?

    Ogólnie wolna dyskusja. Powyższe pytania napisałem lekko zaczepnie bo
    nie bardzo wiem jak temat ugryźć. W Internecie panuje straszna
    propaganda producentów tych urządzeń. Producenci stosują prostackie
    metody grania na uczuciach człowieka względem swojej rodziny, zamiast
    jakiś merytorycznych informacji.
    --
    GreDi