    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Wszystko na pianę
    Date: Sat, 31 Aug 2019 13:28:07 +0200

    Bardzo popularne stało się używanie piany montażowej. Wykorzystuje
    się ją do montażu okien, drzwi itp. Ostatnio zaskoczył mnie jeden z
    wykonawców, który musząc przenieść puszkę gniazda elektrycznego w
    nowym miejscu zamontował ją na pianę jako docelowe unieruchomienie.
    Nie mam wątpliwości jeśli montaż pianą ma charakter jedynie wstępnego
    unieruchomienia po którym docelowo montowany element jest
    unieruchamiany np. poprzez zaprawę lub mechanicznie poprzez kotwy
    czy śruby.
    A co w przypadku gdy piana jest jedynym czynnikiem unieruchamiającym
    element?
    Jaka jest trwałość takiej piany i co z niej zostanie po 20 latach?
    Widziałem pozostałości z piany po roku i po dotyku zmieniała się w
    proszek..
    Są jakieś dostępne wyniki badan trwałośc takieji piany?

    --
    Marek