  • Data: 2017-05-28 16:05:30
    Temat: Wylącznik typu przycisk ale z blokadą
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuję zmajstrować wyłącznik do pompy, który będzie działać tak:
    A. naciskam przycisk - pompa pracuje tak długo, jak długo naciskam
    B. naciskam przycisk i robię coś jeszcze - pompa załącza się na stałe.
    Mogę to zrobić na układzie ze stycznikiem i na trzech przyciskach, ale
    tutaj zależy mi na maksymalnym uproszczeniu.
    Czy znacie jakiś prosty wyłącznik, który działa tak, jak chcę?
    Myślę o przycisku, który naciśnięty wraca do pozycji wyłącz, jak
    puszczę, albo na przykład po naciśnieciu i przekręceniu blokuje się w
    pozycji "załącz".
    Jacek