  • 1. Data: 2010-12-19 22:50:09
    Temat: Za duża choinka - można obciąć czubek?
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam,

    Nie znalazłem odpowiedzi i bardziej dopasowanej grupy. Kupiliśmy za dużą,
    ciętą choinkę (świerk). Zastanawiamy się czy można obciąć jej czubek w celu
    skrócenia. Czy dużo szybciej się posypie?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-12-20 07:35:20
    Temat: Re: Za duża choinka - można obciąć czubek?
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > celu
    > skrócenia. Czy dużo szybciej się posypie?

    Tnij.
    Albo dziura w suficie.

    Pozdrawiam oczywiście
    skryba

  • 3. Data: 2010-12-20 07:42:03
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-12-19 23:50, m...@g...pl pisze:
> [...]
    > ciętą choinkę (świerk). Zastanawiamy się czy można obciąć jej czubek w celu
    > skrócenia. Czy dużo szybciej się posypie?

    Co najwyżej trochę straci fason. Najlepiej wyglądałabym ucięta od dołu,
    ale to trudniejsze jest, bo wymaga siekiery. ;)

    Ewa

  • 4. Data: 2010-12-20 08:05:47
    Od: " " <m...@g...pl>

    skryba ogrodowy <s...@o...eu> napisał(a):
    > Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    Kupiliśmy za dużą,

    > Tnij.
    > Albo dziura w suficie.

    Dzięki za rady. Dziurę sobie odpuszczę bo następny post miałby tytuł: "Jak
    założyć gwiazdę lub szpic na czubek choinki umieszczony w dziurze na syficie" :-)

    > Pozdrawiam oczywiście
    > skryba

    Pozdr,
    Mariusz

  • 5. Data: 2010-12-20 08:07:57
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    <m...@g...pl> wrote in message
    > Kupiliśmy za dużą,

    > Dzięki za rady. Dziurę sobie odpuszczę bo następny post miałby tytuł: "Jak
    > założyć gwiazdę lub szpic na czubek choinki umieszczony w dziurze na
    > syficie" :-)

    Zacnij ot śpica.

  • 6. Data: 2010-12-20 08:10:49
    Od: " " <m...@g...pl>

    medea <x...@p...fm> napisał(a):

    > Co najwyżej trochę straci fason. Najlepiej wyglądałabym ucięta od dołu,
    > ale to trudniejsze jest, bo wymaga siekiery. ;)

    Tutaj właśnie fason psuje trochę za długi czubek. Dzięki.

    > Ewa

    Pozdr,
    Mariusz

  • 7. Data: 2010-12-20 12:40:05
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

> [...]
    >
    > Dzięki za rady. Dziurę sobie odpuszczę bo następny post miałby tytuł: "Jak
    > założyć gwiazdę lub szpic na czubek choinki umieszczony w dziurze na

    Po drabinie

    Pozdrawiam przewidująco
    skryba

  • 8. Data: 2010-12-22 00:07:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 08:42:03 +0100, medea napisał(a):

    > Co najwyżej trochę straci fason. Najlepiej wyglądałabym ucięta od dołu,

    ...by :-D
    Tylko piły, piły :-)

  • 9. Data: 2010-12-31 12:29:49
    Od: "MM" <m...@w...pl>

> [...]
    > celu
    > skrócenia. Czy dużo szybciej się posypie?

    Teraz już za późno, ale pamiętam z domu, że skracaliśmy choinkę od dołu.
    Teraz od dawna nie kupuję żywtych choinek.

    Pozdrawiam.

    Dużo szczęścia w Nowym Roku

    MM

  • 10. Data: 2010-12-31 14:56:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 13:29:49 +0100, MM napisał(a):

    > Teraz od dawna nie kupuję żywtych choinek.

    Dlaczego? - kupujesz te sztuczne, nieekologiczne???
    :-)