  • 1. Data: 2012-03-13 21:08:47
    Temat: Zabudowa stelaży - głebokość
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Przeglądam ofertę TECE w temacie stelaży WC.
    Podają głębokość zabudowy 160-200mm. Co w przypadku gdy chciałbym zrobić
    głębszą zabudowę - np. 230mm?
    Są dostępne wsporniki czy trzeba sobie dorobić taki wspornik samemu?

    --
    M.

  • 2. Data: 2012-03-13 21:35:34
    Temat: Re: Zabudowa stelaży - głebokość
    Od: "ArturZ" <a...@g...pl>

> [...]
    > głębszą zabudowę - np. 230mm?
    > Są dostępne wsporniki czy trzeba sobie dorobić taki wspornik samemu?

    dajesz jakiś klocek drewniany..
    pzdr

  • 3. Data: 2012-03-14 06:23:07
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > dajesz jakiś klocek drewniany..
    Dokladnie tak zrobilem.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2012-03-14 07:21:27
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 13 Mar, 22:35, "ArturZ" <a...@g...pl> wrote:
> [...]

    Geberit kiedyś miał takie, Tece może też ma ale pewnie sporo
    kosztują.

    > dajesz jakiś klocek drewniany..
    > pzdr

    Drewno? Nigdy :) Wsporniki pracują na wyciąganie.
    Najprościej odpowiedni odcinek pręta gwintowanego i długa nakrętka.

    Przy okazji, pamiętasz o grubości płyty na stelażu?

    pozdrawiam p.

  • 5. Data: 2012-03-14 08:30:00
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Drewno? Nigdy :) Wsporniki pracują na wyciąganie.
    Ja akurat montowalem stelaz przy sciance kolankowej.
    Odpad krokwi przykrecilem od gory do murlaty.
    Nastepnie do tego klocka przykrecilem stelaz na dlugie wkrety, chyba fi6.
    Na razie trzyma i nic sie nie rusza.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 6. Data: 2012-03-22 22:42:04
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Piotr Boncza" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    Najprościej odpowiedni odcinek pręta gwintowanego i długa nakrętka.

    a najleiej pospawać coś co będzie mocowane w kilku punktach i zapewni
    większą sztywność i stabilność szczególnie w przypadku cięższych osobników.

    Ewentualnie zamiast stelaża do zabudowy lekkiej, odpowiednia podmurówka i
    spłuczka do zabudowy ciężkiej.