  • 1. Data: 2012-03-13 21:34:52
    Temat: Drzwi do chałupy.. jakie?
    Od: Piotr Walenciukiewicz <p...@g...com>

    Witajcie,
    przeszukałem grupę i trochę poczytałem narzekań i pomstowania jakie to wszyscy po
    kolei producenci robią kiepskie drzwi. Tyle tylko że ciężko z tego wywnioskować na co
    warto w końcu uwagę. Możecie coś doradzić?

    Potrzebuję standardowe drzwi (dziura 100x2150)do domku jednorodzinnego. Drzwi będą od
    strony zachodniej, więc muszą być w miarę odporne na słońce. Oprócz tego powinny być
    solidne i intruzoodporne, dobrze jakby miały wbudowany kontaktron. Chciałbym się
    zmieścić w cenie około 6tys. Fajnie byłoby jakby producent oferował również solidne
    bramy garażowe, to bym poleciał po całości.

    Oglądałem Gerdę, Cal i jakichś tam innych drobnych producentów, których nie
    spamiętam. Takie to sobie wszystko..

    --
    Piotr