  • 1. Data: 2009-04-16 10:49:39
    Temat: Zamykanie kanału wentylacyjnego w kuchni
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Kanał wentylacyjny w kuchni fi 150 lub 120, na końcu okap. Brak gazu.
    Czy warto zamykać taki kanał w czasie zimy w celu zmniejszenia utraty
    ciepła? Np kiedy nie będzie używany wyciąg. Zamontować jakąś przepustnicę np
    ręczną, czy taką automatyczną na sprężynie? Ta druga będzie prawdopodobnie
    hałasować wskutek podmuchów wiatru.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-16 11:01:23
    Temat: Re: Zamykanie kanału wentylacyjnego w kuchni
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 16 Kwi, 12:49, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > ręczną, czy taką automatyczną na sprężynie? Ta druga będzie prawdopodobnie

    Okap z silniczkiem (wiatraczkiem) czy bez?
    I czy jest ktoś jeszcze podłączony do tego komina wentylacyjnego czy
    nie(inny lokator/ pomieszczenie)?

  • 3. Data: 2009-04-17 15:40:41
    Od: tadeusz <t...@g...com>

    On 16 Kwi, 13:01, Krzemo <p...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Okap z silniczkiem (wiatraczkiem) czy bez?
    > I czy jest ktoś jeszcze podłączony do tego komina wentylacyjnego czy

    Według mojego zdania lepiej byłoby pozostawić jak jest .Są w sprzedaży
    kratki wentylacyjne które dają się przysłaniać. Taką kratkę można
    zamknąć na zimę

  • 4. Data: 2009-04-18 17:35:33
    Od: "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    > przepustnicę np ręczną, czy taką automatyczną na sprężynie? Ta druga
    > będzie prawdopodobnie hałasować wskutek podmuchów wiatru.

    W Castoramie widziałem zawory wmontowane w kawałem kanału, zamykające
    przepływ gdy nie ma odpowiedniego ciągu, ale czy to ma sens to nie jestem
    przekonany.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl