  • 1. Data: 2009-05-31 10:13:37
    Temat: Zasłonka do wanny
    Od: Pan Łoś <b...@n...pl>

    Nie wiecie gdzie można dostać porządną zasłonkę do wanny. Porządną, mam na
    myśli jakiś delikatny i miły w dotyku materiał pokryty dodatkowo czymś
    nieprzemakalnym. Miałem kiedyś taką z IKEA (model Thisted), ale niestety nie
    ma jej już w sprzedaży, a wszystkie pozostałe modele są brzydkimi plastikami
    czy winylami. To samo badziewie jest niestety w sklepach typu OBI/Leroy itp.

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś.

  • 2. Data: 2009-05-31 17:11:07
    Temat: Re: Zasłonka do wanny
    Od: Marek <m...@l...pl>

    On 31 Maj, 12:13, Pan Łoś <b...@n...pl> wrote:
> [...]
    > czy winylami. To samo badziewie jest niestety w sklepach typu OBI/Leroy itp.

    Nie mam pojęcia czy to ta sama oferta co w marketach, ale spróbuj na
    http://www.duschy.pl - zdaje się że to producent, a jeśli tak to może
    mają jakieś ponadstandartowe modele ;)

  • 3. Data: 2009-05-31 18:19:39
    Od: "misiczka" <i...@g...com>

    Użytkownik "Pan Łoś" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy winylami. To samo badziewie jest niestety w sklepach typu OBI/Leroy itp.

    W IKEA oprócz winylowych zasłonek są też przyjemne bardzo z materiału.
    Znalazłam jedną taką na allegro, ale sa rózne wzory, ja mam żółtą.

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90132497

    http://allegro.pl/item650100946_nowa_zaslona_pryszni
    cowa_z_materialu_ikea_tanja.html

    --
    misiczka
    Lesława Jaworowska

  • 4. Data: 2009-05-31 19:55:17
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 31-05-2009 o 12:13:37 Pan Łoś <b...@n...pl> napisał(a):

    > Nie wiecie gdzie można dostać porządną zasłonkę do wanny. Porządną, mam
    > na myśli jakiś delikatny i miły w dotyku materiał pokryty dodatkowo
    > czymś nieprzemakalnym. Miałem kiedyś taką z IKEA (model Thisted), ale

    hm moze jysk
    http://www.jysk.pl/97/112/116/ag/catalog/

    --
    Pozdrawiam,