  • Data: 2019-08-09 11:29:00
    Temat: Zawory - czy moge zmienic glowice na termostatyczna?
    Od: Majka <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    serdeczna prośba o pomoc z zaworami na grzejnikach.
    Trzy lata temu hydraulik wymienił mi stare cieknące zawory na nowe, zwykłe z
    pokrętłem.
    W następnym roku mieliśmy wymienić głowice na termostatyczne - tak twierdził majster.
    Niestety rozchorował się i nie skończy już tej roboty.

    Czy możecie mi pomóc i wskazać jaka głowicę mam kupić? Jaki model będzie tu pasował?
    I czy ty prawda - jak twierdził na koniec hydraulik - że wymiana pokrętła na
    termostatyczne jest prosta, i dam radę sama podmienić? Nie trzeba spuszczać wody z
    układu grzewczego?

    Mam takie zawory:
    https://images91.fotosik.pl/230/eba65d2cc57d0f48med.
    jpg
    https://images89.fotosik.pl/230/b8cb2c0f5d643a0dmed.
    jpg
    https://images90.fotosik.pl/230/b46d4b5a4a3f8dafmed.
    jpg
    https://images90.fotosik.pl/230/0ec457541920a587.jpg
    https://images92.fotosik.pl/231/ed2422eb4776e207med.
    jpg
    https://images92.fotosik.pl/231/d78e893646bfaae5med.
    jpg
    https://images90.fotosik.pl/230/564bd76528819811med.
    jpg
    https://images89.fotosik.pl/230/e84cc947c4099732med.
    jpg
    https://images89.fotosik.pl/230/2dbbabfb97b68b43med.
    jpg

    Co dokupić, jaki rodzaj tej termostatycznej?
    Ewentualnie gdzie dostanę samo zwykłe pokrętło, bo w jednym zaworze brakuje?
    Macie jakieś wskazówki do tej ewentualnej samodzielnej wymiany?

    Pozdrawiam,
    Majka