  • 1. Data: 2013-10-25 21:28:27
    Temat: agrest, odklady
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    Skoro juz o agreście mowa :)
    Mam jeden krzak, dosyć stary już, ale zacny i niezawodnie owocujący.
    Chciałbym go rozmnożyć. Kiedy powinno się robić odkłady z pędów? Można
    teraz czy lepiej na wiosnę?

    --
    DJ

  • 2. Data: 2013-10-26 17:25:49
    Temat: Re: agrest, odklady
    Od: z...@w...pl

    W dniu piątek, 25 października 2013 21:28:27 UTC+2 użytkownik DJ napisał:

    > Chciałbym go rozmnożyć. Kiedy powinno się robić odkłady z pędów? Można
    >
    > teraz czy lepiej na wiosnę?

    Przysyp teraz a sadzonkę pozyskasz za rok o tej porze. Już będzie pięknie ukorzeniona
    i w sam raz do przesadzenia.

    Powodzenia
    skryba

  • 3. Data: 2013-10-26 17:41:02
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-10-26 17:25:49 +0200, z...@w...pl said:

    > Przysyp teraz a sadzonkę pozyskasz za rok o tej porze. Już będzie pi
    > ęknie ukorzeniona i w sam raz do przesadzenia.

    Dzięki, tak zrobię :)

    --
    DJ