  • 1. Data: 2012-05-24 16:08:17
    Temat: anemostaty a brak sufitu podwieszanego
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Witam,

    jakie są sposoby na poprowadzenie rury wentylacji mechanicznej do anemostatu
    umieszczonego w pomieszczeniu na parterze jeśli nie będzie sufitu
    podwieszanego? Chodzi o to aby tej rury nie było widać ani w pomieszczeniu
    na parterze ani na poddaszu. Gdzie kryją się te rury?

    Pozdrawiam,
    BWP

  • 2. Data: 2012-05-24 16:16:49
    Temat: Re: anemostaty a brak sufitu podwieszanego
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 24 May 2012 16:08:17 +0200, brunet.wp napisał(a):

> [...]
    > podwieszanego? Chodzi o to aby tej rury nie było widać ani w pomieszczeniu
    > na parterze ani na poddaszu. Gdzie kryją się te rury?

    W stropie.

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Gdy ci życie zbrzydło, a świat stał sie piekłem,
    Wsadz łeb do sedesu i walnij się deklem.

  • 3. Data: 2012-05-24 17:22:53
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    ŁC wrote:

    > W stropie.

    albo jako obudowany kanał w rogu pomieszczenia

    jeffrey

  • 4. Data: 2012-05-24 17:47:59
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > W stropie.

    No jasne, w stropie. Ale po przejściu przez strop trafia na użytkowe
    poddasze. Jakie są możliwości ukrycia, zamaskowania tej rury na poddaszu?
    Może w wylewce jako kanał płaski? Przy ścianie, w rogu? W szafie, za
    meblami? W ścianie działowej?

  • 5. Data: 2012-05-24 19:09:17
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 24 May 2012 17:47:59 +0200, brunet.wp napisał(a):

    > No jasne, w stropie. Ale po przejściu przez strop trafia na użytkowe
    > poddasze. Jakie są możliwości ukrycia, zamaskowania tej rury na poddaszu?
    > Może w wylewce jako kanał płaski?

    Kanał płaski w warstwie styropianu.

    > Przy ścianie, w rogu? W szafie, za
    > meblami? W ścianie działowej?

    Tak też można :-)

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Szanuj swój pojazd i miej do niego respekt, szczególnie jeżeli posiada
    więcej koni niz ty IQ

  • 6. Data: 2012-05-24 20:12:03
    Od: smiechu <s...@i...pl>

    W dniu 2012-05-24 17:47, brunet.wp pisze:
> [...]

    > poddaszu? Może w wylewce jako kanał płaski? Przy ścianie, w rogu? W
    > szafie, za meblami? W ścianie działowej?

    Można i w nośnej:
    http://www.silikaty.com.pl/stronawww/Oferta,silikat,
    11.html
    pozdr
    smiechu

  • 7. Data: 2012-05-24 20:12:29
    Od: smiechu <s...@i...pl>

  • 8. Data: 2012-05-24 20:31:25
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Ale po przejściu przez strop trafia na użytkowe poddasze. Jakie są
    > możliwości ukrycia, zamaskowania tej rury na poddaszu?

    na poddaszu pod skosem robisz przedściankę, wysuniętą o te 30 cm względem
    ściany na parterze, tam chowasz rury wentylacyjne, u mnie idą jeszcze w
    szczytach więc dałem tam o 10 cm więcej wełny (mam domek drewniany ocieplany
    wełną) w którym to naddatku umieściłem kanały płaskie...
    BTW o takich się w fazie projektu domu, można zrobić wtedy jakiś szach
    centralny, co by rury nie były za długie...

    pozdrawiam
    s_13