  • 1. Data: 2012-07-29 16:53:19
    Temat: czy wylewac teraz chudziak w garazu ?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    koncza mi tynkowac czesc mieszkalna domu, gdzie chudziaki byly juz
    powylewane, w garazu zostąło mi odkopać rure od wody i ja ocieplic - głownie
    dlatego nie robilem chudziaka do tej pory i mam tam suchy piasek. Za dwa 3
    tygodnie max wejdzie fachowiec od posadzek i teraz pytanie:

    - zostawić wylanie chudziaka panom od posadzek czy wylać teraz i jak przyjdą
    do juz ten kawalek roboty bedzie zrobiony ?

    dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2012-07-29 20:42:17
    Temat: Re: czy wylewac teraz chudziak w garazu ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 lipca 2012 16:53:19 UTC+2 użytkownik rt napisał:
    > Witam
    >

    > koncza mi tynkowac czesc mieszkalna domu, gdzie chudziaki byly juz
    >
    > powylewane, w garazu zostąło mi odkopać rure od wody i ja ocieplic

    A co da ocieplenie rury od wody jeśli wolno spytać?

  • 3. Data: 2012-07-29 21:14:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rt wrote:
> [...]
    >
    > - zostawić wylanie chudziaka panom od posadzek czy wylać teraz i jak
    > przyjdą do juz ten kawalek roboty bedzie zrobiony ?

    hm...

    zrób chudziaka... bo jak przyjdzie fachowiec od posadzek i będzie musiał
    zacząć od chudziaka zrobi ci chudziaka i sobie pojdzie ewnetualnei cie
    obciązy poza kosztami zrobienia chudziaka utraconymi zyskami z tytułu nie
    mozności wykonania zlecenia z winy zelceniodawcy.

    Przeciez po chudziaku pasuje trochę poczekać zanim się zrobi właściwe
    posadzki.

  • 4. Data: 2012-07-30 07:24:08
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to teraz inne pytanie:

    - posadzka w garazu ma byc podniesiona o 15 wzgledem gruntu - ile w takim
    razie wylac chudziaka jezeli pozniej ma i tak przyjść jeszcze posadzka? 6-7
    cm?

    dzieki

  • 5. Data: 2012-07-30 07:42:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rt wrote:
    > to teraz inne pytanie:
    >
    > - posadzka w garazu ma byc podniesiona o 15 wzgledem gruntu - ile w
    > takim razie wylac chudziaka jezeli pozniej ma i tak przyjść jeszcze
    > posadzka? 6-7 cm?

    hm...

    chudziaka sie zwykle leje do poziomu fundamentów.

    czy przewidujesz izolację cieplną w garażu pod posadzką?

    bo jeśłi tak to wsam raz masz 15 - 7 = 8 cm

    czyli chudziak do fundamentów 8 cm twardego styropianu drogowego... i
    wylewka 7cm