  • 1. Data: 2011-02-18 23:21:59
    Temat: do ekspertow od alarmow Satela
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    Witam!
    Wiem, ze sa tu eksperci od Satela wiec pozwolilem sobie zapytac :)

    Budowa prawie zakonczona, przyszedl czas na uruchomienie alarmu
    prawie wszystko dziala prawidlowo, prawie gdyz mam problem z
    ETHM-1 - modulem internetowym

    Udalo mi sie skomunikowac przez GuardX, przez WWW tez mi dziala
    przez telefon jescze nie zdolalem sprawdzic, ale pewnie tez zadziala

    Niestety nie udalo mi sie skomunikowacp przez DloadX
    port wpisuje taki jak ustawilem dla DloadX przez manipulator
    jednak
    wywala komunikat,

    00:15:56: Polaczony.
    00:15:57: Blad zgloszenia serwera (bledny klucz?)
    00:15:57: Zerwano polaczenie

    Jednak klucz jest dobry, jaka moze byc inna przyczyna?
    Googlujac, zauwazylem ze maja z tym ludzie problem, ale odpowiedzi na moj
    niestety nie znalazlem.

    dziekuje za podpowiedz

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-19 09:45:42
    Temat: Re: do ekspertow od alarmow Satela
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy wiesz, że centrala musi być połączona z ethm-em dodatkowym
    kabelkiem rs-rs. Kabelek musisz zrobić sam. Poza tym w opcjach musi być
    wybrany modem zewnętrzny i modem isdn/gsm/ethm.

    PC

  • 3. Data: 2011-02-19 11:28:49
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    > Nie wiem czy wiesz, że centrala musi być połączona z ethm-em dodatkowym
    > kabelkiem rs-rs. Kabelek musisz zrobić sam. Poza tym w opcjach musi być
    > wybrany modem zewnętrzny i modem isdn/gsm/ethm.

    Modem jest wybrany, Z DloadX itp pozaznaczane wszystko jak w instrukcji

    centrale mam połączonę do ethm-1
    wedlug schematu

    "Sposób podłączenia modułu ETHM-1 do centrali z serii INTEGRA z portem
    RS-232
    w formie gniazda typu RJ. Po lewej wtyk RJ podłączany do gniazda na płycie
    głównej
    centrali. Po prawej wtyk PIN5."

    czy to miales na mysli?
    czy moze o jakies dodatkowe podlaczenie chodzi?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-02-21 14:20:14
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Skoro masz kabelek to ok. Łączysz się w sieci lokalnej czy przez router?

    PC