  • Data: 2014-10-02 10:06:00
    Temat: domek ogrodowy - kupowac czy robic ?
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    niestety garazu mam malo i juz nie moge zmiescic wszystkich gratów. Rozgladam sie
    zeby zrobic/kupic domek ogrodowy, garaz blaszak odpada - dzialka jest w trapezie i
    praktycznie wszsytko mam od frontu. blaszaka nie ma jak schowac w glebi dzialki.

    ogladalem domki ogrodowe lokalnych prducentow tak do 3 tys pln za 2x3 m i jakby sie
    dobrze oprzec to by te misterne konstruckje runely- rejon Minska Mazowieckiego - ale
    fakt jest to zrobione estetycznie w miare. Ja z ta estetyka mialbym najwieksze
    problemy. Sie zastanawiam czy wziac sie samemu, wylac plyte betonu i zrobic sobie
    taki domek czy szukac czegos sensownego dalej. Wczesniej mnie necił garaz blaszany
    ale tynkowany ale cene mnie zniechecila - 4x5 - prawie 10 tys

    moze rozwiazaliscie jakos takie problemy albo mozecie polecic kogos sensownego?

    pozdrawiam
    rt

    http:// decore-meble.pl