  • 11. Data: 2018-01-02 21:15:02
    Temat: Re: drabinka łazienkowa - podwójne zzasilanie
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, January 2, 2018 at 9:00:00 PM UTC+1, uciu wrote:

    > Czy dobrze rozumiem, że na tym zaworze zakręcę dopływ i obieg się zamyka przez co
    mogę grzać samą grzałką?

    Z mojego doswiadczenia wynika, ze niczego nie trzeba zakrecac. Jak jeszcze gazu nie
    mialem wymyslilem, ze wlacze pompe obiegowa w kotlowni + te 3 grzalki w drabinkach,
    zeby troche zagrzac na budowie. Grzejniki drabinkowe byly gorace, ale rurki od nich
    juz nie... Wygladalo, ze goraca woda stala w tych drabinkach na gorze grzejnikow, a
    obieg wody szedl samym dolem (najnizsza poprzeczka), gdzie byla tylko zimna woda...
    No i uzywajac grzalek elektrycznych mozna zakrecic tylko jedna rurke z przylacza -
    woda sie rozszerza i musi miec mozliwosc usuniecia nadmiaru z grzejnika...

  • 12. Data: 2018-01-02 21:15:38
    Od: l...@g...com

    Madrą masz kobietę, też nie widze Łazienki bez drabinki.

  • 13. Data: 2018-01-02 22:06:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, January 2, 2018 at 9:15:44 PM UTC+1, Uzytkownik wrote:
    > a latem
    > przecież pompa CO będzie wyłączona.

    Ja zakladajac 3 grzalki myslalem, ze przy okazji beda jako elektryczne ogrzewanie
    awaryjne na wypadek awarii kotla gazowego. Niestety, to tak nie chce dzialac...
    Ciepla woda w drabinkach trzyma sie na gorze wylaczajac termostat w grzalkach, w
    obiegu CO jest tylko zimna... Tak wiec uwazam, ze zakrecanie tych grzejnikow nie
    jest potrzebne, niezaleznie od tego, czy pompa obiegowa pracuje, czy nie...