  • 1. Data: 2011-07-02 15:54:04
    Temat: dziura w wylewce - jak załatać?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Witam

    Budynek lata 70-te, pokój 25m2.
    W jednym miejscu podłoga była zapadnięta. Zciągnąłem wykładzinę z tamtych
    czasów i oczom ukazała się skruszona warsztwa wylewki, powierzchnia jakieś
    80cm x 50cm.
    Wydłubałem ten skruszony cement czy co to jest i mam teraz dziurę o
    głebokości 4cm, w której widzę płytę betonową
    Struktura tego jest taka, że około 1cm na tym betonie leży jakiegoś
    prasowanego kartonu (styropianu wtedy nie było czy jak?) i to było zalane
    wylewką na resztę tych 3cm.
    Robić całych 25m2 nie mam zamiaru.
    Pytanie - zalać to w całości zaprawą czy położyć na dno kaseton ? czy coś
    innego o grubości tego 1cm i dopiero łatać dziurę zaprawą?

    Prosze o odpowiedzi, idę na razie wyczyścić i zagruntować całość.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2011-07-03 02:17:00
    Temat: Re: dziura w wylewce - jak załatać?
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Pytanie - zalać to w całości zaprawą czy położyć na dno kaseton ? czy coś
    > innego o grubości tego 1cm i dopiero łatać dziurę zaprawą?

    a nie zaginał ktoś w tamtym czasie?
    SJS

  • 3. Data: 2011-07-03 07:23:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > a nie zaginał ktoś w tamtym czasie?

    Niestety ani złota ani trupa
    Kupiłem styropian posadzkowy i zalałem.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-07-04 22:57:10
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-07-03 09:23, Irokez pisze:
    > Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Niestety ani złota ani trupa
    > Kupiłem styropian posadzkowy i zalałem.

    Pęknie...

  • 5. Data: 2011-07-05 19:34:24
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Pęknie...

    a niech pęka, na to pianka 5mm i panele idą.
    Panele rozłożą ciężar na większej powierzchni.

    --
    Irokez