  • 1. Data: 2011-07-02 13:44:22
    Temat: Odp: Re: ME 2012
    Od: hk <h...@g...com>

    Budkę policyjną choćby nawet była niebieska to ja bym przed domem nie stawiał.
    2 kamerki dyskretne są wystarczające i użytkowe.

    A cała kopa tych kul powiązanych w strukturę geometryczna jest wykonana z materiałów
    miejscowych i napędzana energiami ekologicznymi.
    N.p.?
    A na przykład :Dwóch wnuczków przyjechało do mnie i nakręcili korbą sprężynę w
    godzinę.Obiekt kreci się już drugi dzień.
    Mam w zapasie jeszcze inne napędy ekologiczne.Obok jest rzeczka,wieje też zefirek...

    !Sąsiadka schowała krowę.Krasnal jakby trochę pochylony wiekiem.

  • 2. Data: 2011-07-02 17:56:07
    Temat: Re: ME 2012
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.07.2011 15:44, hk pisze:
    > Budkę policyjną choćby nawet była niebieska to ja bym przed domem nie stawiał.
    > 2 kamerki dyskretne są wystarczające i użytkowe.

    No to nie załapałeś, skąd pomysł na budkę ;)

    Hint: "THE Doctor" ;)