  • 1. Data: 2011-06-30 12:53:19
    Temat: Mały i lekki wciągnik łańcucowy
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Potrzebuję małego i lekkiego wciągnika łańcuchowego do pracy w serwisie
    i znalazłem coś takiego, jak na linku poniżej.
    Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z takim urządzeniem? Warto wydać 6
    stówek na Yale, czy kupić chińczyka za 150?

    http://elwiko.home.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=136

    Jacek

  • 2. Data: 2011-06-30 19:03:45
    Temat: Re: Mały i lekki wciągnik łańcucowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z takim urządzeniem? Warto wydać 6
    > stówek na Yale, czy kupić chińczyka za 150?

    zależy ile warte jest to co będziesz podnosił :)

    przypominają mi się dyskusje z foto jaki statyw kupić, pytanie wtedy było co
    postawisz na statywie, aparat za 300 złotych czy za 15000 :)

  • 3. Data: 2011-07-01 13:15:20
    Od: Jacek <n...@g...com>

    He, he
    co racja, to racja, a ponadto chińczyk o udźwigu 500 kg waży ponad 5 kg,
    a Yalehandy tylko 2,8, więc o tyle będzie mniej do noszenia w torbie
    serwisowej.
    Jacek

  • 4. Data: 2011-07-02 10:56:47
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 30 Cze, 14:53, Jacek <n...@g...com> wrote:
> [...]
    > Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z takim urządzeniem? Warto wydać 6
    > stówek na Yale, czy kupić chińczyka za 150?

    Ja kupilem "flaszencug" na targu za 200 - ma 2tony udzwigu

  • 5. Data: 2011-07-02 11:52:52
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-07-02 12:56, Marek pisze:

    d_id=136

    > Ja kupilem "flaszencug" na targu za 200 - ma 2tony udzwigu

    ale jak bedziesz nim podnosił samochód to nie zawieś go na ramie od
    drzwi.... ;)

    Michał

  • 6. Data: 2011-07-02 12:56:14
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 02.07.2011 13:52, MichałG pisze:

    > ale jak bedziesz nim podnosił samochód to nie zawieś go na ramie od
    > drzwi.... ;)

    Ano wlasnie ... chce u siebie w garazu pod sufitem zalozyc szyne, po
    ktorej bedzie jezdzil wozek z przymocowana wyciagarka. Zakladam
    podloszenie silnikow (czyli dajmy na to 200kg), ale jakby i mozna bylo
    na nim uniesc przod/tyl samochodu...
    Jak to rozwiazac konstrukcyjnie? Wykuc dziure w scianie i ponad
    nadprozem to chyba troche malo? Robic jakas rame na przedniej i tylnej
    scianie?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 7. Data: 2011-07-02 13:42:36
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-07-02 14:56, RadekNet pisze:

> [...]
    > Jak to rozwiazac konstrukcyjnie? Wykuc dziure w scianie i ponad
    > nadprozem to chyba troche malo? Robic jakas rame na przedniej i tylnej

    200 kg to żadne obciązęnie ... no prawie. ;) Tyle ma przenieść każdy
    metr kw. stropu. Spytaj najblizszego murarza jak to zrobić.
    Gdybyś jednak chciał podnosic tak >=500 i wiecej to niech to raczej
    bedzie kostruktor...
    Z premedytacja unikam udzielania takich rad 'zdalnie'... bo to po prostu
    niebezpieczne.
    Michał

  • 8. Data: 2011-07-05 22:39:23
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Jacek pisze:
> [...]
    > Czy ktoś z Grupowiczów spotkał się z takim urządzeniem? Warto wydać 6
    > stówek na Yale, czy kupić chińczyka za 150?

    ja mam takie coś za 100zł
    http://kadett-c.hobby-site.org/foto/2009.10.18-rozbi
    orka/IMG_9012.JPG
    Do tej pory chodzi bez problemu. Chyba za duży udźwig wziąłem, bo
    przełożenie jest duże. Bardzo lekko się kręci ale wolno idzie.

    bajcik