  • 1. Data: 2017-12-25 07:23:15
    Temat: gaz tanszy ?
    Od: misiko <s...@g...com>

    czy gaz bedzie tanszy? tyle sie mowi o ekologii zeby ludzie zakladali
    piece na gaz, wiec moze by obnizyli ?

  • 2. Data: 2017-12-25 19:09:35
    Temat: Re: gaz tanszy ?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-12-25 o 07:23, misiko pisze:
    > czy gaz bedzie tanszy? tyle sie mowi o ekologii zeby ludzie zakladali
    > piece na gaz, wiec moze by obnizyli ?

    Ekologia polega na tym, żeby kupowano drożej.

    Nie spotkałem się z sytuacją, żeby mówili: to jest ekologiczne i na
    dodatek tańsze. Zawsze jest tak: to jest droższe, ale przecież
    ekologiczne więc trzeba płacić.

    --
    MN

  • 3. Data: 2017-12-25 20:03:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-25 o 19:09, Marcin N pisze:

    > Ekologia polega na tym, żeby kupowano drożej.
    >
    > Nie spotkałem się z sytuacją, żeby mówili: to jest ekologiczne i na
    > dodatek tańsze. Zawsze jest tak: to jest droższe, ale przecież
    > ekologiczne więc trzeba płacić.

    Ekologia jest jak uzbrojony złodziej włamywacz, spotkany na gorącym
    uczynku, bo mówi: "dajcie się okraść to dla waszego dobra" :)

  • 4. Data: 2017-12-25 20:49:25
    Od: l...@g...com

    To tak jak skarbówka i zus

  • 5. Data: 2017-12-25 21:58:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-25 o 20:49, l...@g...com pisze:
    > To tak jak skarbówka i zus

    Złe porównanie, bo ze złodziejem i bandytą zawsze można negocjować. Ci
    zaś strzelają na oślep, a później dopiero szukają powodu.

  • 6. Data: 2017-12-25 22:05:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 21:59:52 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Złe porównanie, bo ze złodziejem i bandytą zawsze można negocjować. Ci
    > zaś strzelają na oślep, a później dopiero szukają powodu.

    Ależ wy pierdolicie jak potłuczeni. Zapraszam do zwiedzania jakiegoś
    miłego miejsca, gdzie nie ma "ekologii". Nie musi być od razu Delhi,
    wystarczy np. Lwów. Po godzinnym spacerku będziecie rzygać spalinami
    samochodowymi, a poziom ołowiu we krwi skoczy o 1000%.

    L.

  • 7. Data: 2017-12-25 22:21:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-25 o 22:05, Lisciasty pisze:
> [...]
    > wystarczy np. Lwów. Po godzinnym spacerku będziecie rzygać spalinami
    > samochodowymi, a poziom ołowiu we krwi skoczy o 1000%.

    Pierdolisz jak potłuczony.

    Wystarczy, że sąsiad odpali kocioł, a robi to systematycznie przez cały
    rok, bo ciepłą wodę także grzeje śmieciuchem. Dodam tylko, że śmieci to
    on nie oddaje, bo szkoda.

    Obiecałem mu nawet, że jak postanowi przejść na gaz i pozbyć się tego
    śmieciucha to zrobię mu przeróbkę gratis.

  • 8. Data: 2017-12-25 22:28:51
    Od: l...@g...com

    Fajnie by było jakbyś jeszcze gaz zasponsorował

  • 9. Data: 2017-12-25 22:34:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-25 o 22:28, l...@g...com pisze:

    > Fajnie by było jakbyś jeszcze gaz zasponsorował

    Bez jaj - nie jestem matka Teresa z Kalkuty :)

  • 10. Data: 2017-12-25 22:59:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 22:05:41 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > wystarczy np. Lwów. Po godzinnym spacerku będziecie rzygać spalinami
    > samochodowymi, a poziom ołowiu we krwi skoczy o 1000%.

    Daj przykład co zwiedzić żeby tak nie było