  • 1. Data: 2009-08-14 13:50:53
    Temat: gruntem w ocieplenie
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    Ekipa (pomimo wyraźnych wskazówek) pomazała mi "siatkoklej" gruntem
    przeznaczonym do tynków silikatowych zamiast silikonowych. Niby mała
    różnica w nazwie ale jednak. Oczywiście chciałbym dać tynk silikonowy.
    Więc mam pytanie czy :

    a) NIc się nie stało
    b) Stało się ale można przemalować właściwym gruntem i będzie git.
    c) No to muszę zrobić tynk silikatowy

    Która opcja jest właściwa?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.
    PS: Pytam bo muszę wiedzieć czy szykować paragony, bo ekipa chce się
    rozliczyć ...
    ;-)

  • 2. Data: 2009-08-15 06:58:34
    Temat: Re: gruntem w ocieplenie
    Od: "Maciej" <m...@w...wp.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
[...]

    Wydaje mi się, że dużo gorzej gdyby było na odwrót. To znaczy tynk
    silikatowy a grunt silikonowy. W tym wypadku stawiam na odpowiedź "a)", ale
    może się ktoś jeszcze wypowie.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-08-16 11:55:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

[...]

    Mam tynk silikonowy WEBER, zabrakło mi gruntu na malutką scianę, więc
    dokupiłem małe wiaderko.
    Po roku gdy porządkowałem garaż zobaczyłem, że te dokupine wiaderko było
    gruntem do tynków silikatowych.
    Ściana po roku wygląda tak samo jak inne. Podejżewam, że grunt jest ten sam
    a róznica jest marketingowa.
    Dla pewności możesz zadzwonić do producenta tynku.

    Pzdr
    TG

  • 4. Data: 2009-08-16 19:57:56
    Od: "bartus" <m...@w...wp.pl>

    > Ściana po roku wygląda tak samo jak inne. Podejżewam, że grunt jest ten
    > sam a róznica jest marketingowa.
    > Dla pewności możesz zadzwonić do producenta tynku.

    Podejrzewam, że różnica jest nie tylko marketingowa.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-08-17 08:58:17
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 14 Sie, 15:50, Krzemo <p...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam,
    >  Krzemo.
    > PS: Pytam bo muszę wiedzieć czy szykować paragony, bo ekipa chce się

    Może ktoś jeszcze się wypowie?
    Na razie widzę że przewagę opcja "Nic się nie stało".

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 6. Data: 2009-08-17 09:40:18
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
    Ekipa (pomimo wyraźnych wskazówek) pomazała mi "siatkoklej" gruntem
    przeznaczonym do tynków silikatowych zamiast silikonowych.

    Mój budowlaniec który w ociepleniach robi od dawna twierdzi że nic syie nie
    stanie.

    A wielokrotnie ostrzegałem na grupie- nie zlecać zakupu materiałów ekipom-
    bo drożej i takie kwiatki jak u Ciebie wychodzą.
    Sam byś kupował to byś kupił dobry grunt;))

  • 7. Data: 2009-08-17 12:00:39
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 17 Sie, 11:40, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > A wielokrotnie ostrzegałem na grupie- nie zlecać zakupu materiałów ekipom-
    > bo drożej i takie kwiatki jak u Ciebie wychodzą.

    Nie kupili tylko pobrali ze składu budowlanego na WZ.... dlatego wiem
    co wzięli

    > Sam byś kupował to byś kupił dobry grunt;))

    Na latanie po każdą pierdółkę nie mam czasu. A skład jest tyko
    kilkaset metrów od placu budowy. Trzeba więc było zaryzykować ...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.