  • Data: 2018-03-18 19:30:57
    Temat: grzybek na nowych tynkach???
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dom w budowie.
    Tynki maszynowe robione październik/listopad.
    Nadal są mokre w kilku miejscach (tam gdzie jest żelbet).
    Zauważyłem, że w kilku miejscach są skupiska ciemnych kroperk.... przeważnie malutkie
    ale jest kilka wielkości małego paznokcia... Wiekszość idzie zetrzeć i nie ma śladu
    ale nie wszystkie.

    WTF wyhodowałem grzyba??? W nowym domu?

    Wietrzone było zawsze i dziennie (okna otwarte na maxa) jak tylko temperatura była na
    + i nie lało...

    W piecyku/kozie palone dziennie - grzybki wyrosły w najbardziej oddalonych miejscach
    od pieca....tam gdzie było najchłodniej.

    Od piatku ściągam wode osuszaczami. ( 2 dni i 60l się uzbierało)

    Co z tym dziadostwem zrobić? Bo troche się załamałem....
    W domu będzie wentylacja mechaniczna, którą odpale jak ocieple strop.
    Czy jak teraz zmyje te sciany, zapodam jakis ocet czy siarczan miedzi i potem już
    będzie sucho z racji WM mam się czymś przejmowac....

    Trzeba było robić tradycyjne tynki...dawno by woda już wyszła...

    uciu