    From: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: hydraulika - rurki
    Date: Fri, 27 Nov 2009 08:38:04 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Mam aktualnie instalacje hydrauliczną w łazience w normalnych rurkach pół i 3/4
    cala. Jednak są montowane w czasach kiedy zdobycie nagwintowanej na odpowiednią
    długość rurki mogło byc problematyczne.
    Mam okazje troche te rurki uprządkować.

    Chcialbym calosc zrobic sam.
    Częściowo instalacja zostanie stara.
    Ilość punktów odbioru wody to jakieś 3-5 sztuki (zalezy czy liczyc toalety)
    I teraz pytania:
    W jaka technologie pójść w nowobudowanej części instalacji? Miedż lutowana,
    alupex (czy co tam), standardowe rurki w starej technologii?

    Czy warto robic mix technologii? Jak kosztowo może wyjść całość?

    Kusi mnie żeby niektóre elementy podpinać wężami więc może lepiej zrobić w
    starej technologii przyłącza w ścianie a resztę zrobić węzami?
    Stara technologia mnie troche przeraza ale wiem ze jest trwala.

    --
    Lukasz Sczygiel